خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 34354
Share
جام جهانی فوتسال - کلمبیا

رویایی که تعبیر نشد/ ایران جنگید و به فینال نرسید

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مقابل روسیه با نتیجه 4 بر 3 بازی را واگذار کرد.ملی پوشان فوتسال کشورمان که با شایستگی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی کلمبیا راه یافتند بامداد امروز(چهارشنبه) به وقت تهران به مصاف روسیه رفتند.ایران پس از شکست برزیل

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار مقابل روسیه با نتیجه 4 بر 3 بازی را واگذار کرد.
ملی پوشان فوتسال کشورمان که با شایستگی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی کلمبیا راه یافتند بامداد امروز(چهارشنبه) به وقت تهران به مصاف روسیه رفتند.
ایران پس از شکست برزیل در یک هشتم توانست پاراگوئه را هم شکست دهد و به نیمه نهایی برسد و روس ها نیز با غلبه بر اسپانیای مدعی به جمع چهار تیم پایانی رسیدند.
ناظم الشریعه برای این مسابقه سپهر محمدی(GK)، علیرضا صمیمی(GK)، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی و مهدی جاوید را در اختیار  داشت و دو بازیکنش(بهادی و توکلی) به خاطر مصدومیت و محرومیت، این بازی را از دست دادند.
در دقیقه 9 این مسابقه نیز محمد کشاورز کاپیتان ایران در برخورد با بازیکن حریف مصدوم و از بازی خارج شد تا ایران یکی دیگر از نفرات تاثیرگذار خود را از دست بدهد.
لیزکوف در دقیقه 13 گل اول بازی را به سود روس ها به ثمر رساند اما اسماعیل پور که یکی از پدیده های مسابقات نام گرفته باز هم با شوتی دیدنی به داد ایران رسید و در دقیقه 14 روی یک ضربه آزاد کار را به تساوی کشاند و دو تیم با تساوی یک بر یک در نیمه نخست به کار خود خاتمه دادند.
درنیمه دوم بار دیگر روسیه پیش افتاد و در دقیقه 23 روی یک کرنر دروازه صمیمی باز شد. ایران برای جبران گل خورده پیش کشید و حسن زاده در دقیقه 30 با ضربه ای زیبا کار را مجددا به تساوی کشاند اما ثانیه هایی بعد روس ها این گل را جبران کردند تا با زهم پیش بیفتند.
در دقایق پایانی ناظم الشریعه از سیستم پاورپلی استفاده کرد که برخلاف بازی با برزیل، این سیستم نتیجه نداد و ایران در آخرین دقیقه دروازه خالی اش باز شد تا سه بر یک عقب افتاده و کارش سخت شود.
در یازده ثانیه مانده به پایان بازی جاوید توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد اما وقتی برای زدن گل تساوی نبود و ایران در نهایت 4-3 بازی را واگذار کرد تا رویای فینالیست شدن در جام جهانی تعبیر نشود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.