کد خبر : 39990

گلمرادی: سیاست‌های اقتصادی متناسب با نیازهای کشور نیست/ ظرفیت راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مستقل در بندر ماهشهر وجود دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای ما کارآمد و متناسب با نیازهای منطقه و کشور نبوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای ما کارآمد و متناسب با نیازهای منطقه و کشور نبوده است.
علی گلمرادی در همایش مشترک سرمایه‌گذاری بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در تالار آفرینش منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: سیاست‌های اقتصادی و توسعه‌ای ما کارآمد و متناسب با نیازهای منطقه و کشور نبوده است.
وی با بیان اینکه با ایجاد یک هم‌افزایی می‌توان در راستای توسعه منطقه گام برداشت، افزود: اگر بخواهیم توسعه را محقق کنیم نیازمند کمک و مساعدت صدا و سیما و انعکاس ظرفیت‌های منطقه هستیم.
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس بیان کرد: جای تأسف است که این همه ظرفیت در این منطقه وجود دارد اما برخالف دیگر مناطق شهرک‌های صنعتی ما غیر فعال است. شهرک‌های صنعتی که می‌تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و توسعه منطقه ایفا کند مغفول مانده است.
گلمرادی گفت: باید هم‌فکری کرده تا نحوه کمک دستگاه‌هایی همچون صدا و سیما مشخص شود. باید به گونه‌ای برای استقرار صدا و سیما در شهرستان بندر ماهشهر تلاش کنیم. ظرفیت راه‌اندازی یک شبکه مستقل همچون شبکه آبادان در بندر ماهشهر وجود دارد، اگر ضوابط اجازه ندهد باید به گونه‌ای دیگر برای حل این موضوع تلاش کنیم.
وی عنوان کرد: توسعه همه جانبه منطقه باید دیده شود، در کنار توسعه اقتصادی توسعه فرهنگی نیز بسیار مهم است و صدا و سیما در این مسیر می‌تواند کمک بسیار مهمی کند. ائمه جمعه سه شهرستان نیز نقش مؤثری در این باره دارند.