کد خبر : 39976

الباجی: منافع مردم بر منافع دولت مقدم است/اجازه افزایش قیمت‌ها را نمی‌دهیم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وضعیت زندگی مردم رضایت بخش نیست، گفت: نمایندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهند زیرا منافع مردم بر منافع دولت مقدم است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وضعیت زندگی مردم رضایت بخش نیست، گفت: نمایندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهند زیرا منافع مردم بر منافع دولت مقدم است.
جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد: هیچ گرانی توسط دولت صورت نگرفته است و در این زمینه نمایندگان مجلس اجازه افزایش قیمت‌های آب، برق، حامل‌های انرژی و بسیاری از موارد دیگر را به دولت ندادند.
وی افزود: دولت به دنبال افزایش قیمت‌ها بوده اما دست دولت نیست که قیمت‌ها را افزایش دهد و مجلس اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق، نمایندگان با نظم و دقت خاصی به بررسی بودجه و تصمیمات پرداختند تا منافع مردم در این زمینه لطمه نخورد. همچنین سعی شده تا آب و برق، حامل‌های انرژی و مالیات‌ها در برخی از موارد افزایش پیدا نکند.
کاظم نسب الباجی با بیان این‌که مجلس مانند فیلتری است که نمی‌گذارد حق مردم خورده شود، عنوان کرد: هرچه که دولت در نظر گرفته بود تا قیمت‌ها را افزایش دهد، مجلس اجازه نداد زیرا وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست.
وی ادامه داد: برای افزایش قیمت‌ها از سوی دولت باید همه جوانب از جمله نرخ تورم، وضع معیشتی مردم و بحران‌های موجود در خصوص بیکاری در نظر گرفته شود و براساس آن در خصوص افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف تصمیم‌گیری شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وضعیت جامعه، وضعیت تعریفی نیست، گفت: باید به مردم کمک کرد و امید داد تا بتوانند به خوبی در کشور زندگی کنند. وضعیت زندگی مردم رضایت بخش نیست و فشارهای مختلفی بر روی مردم وجود دارد.
کاظم نسب الباجی با اشاره به این‌که باید به قشر پایین دست جامعه کمک کرد، خاطرنشان کرد: نمایندگان اجازه افزایش قیمت‌ها را به دولت نمی‌دهند زیرا منافع مردم بر منافع دولت مقدم است.