کد خبر : 39971

سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری: هرگز از تلاش برای قهرمانی ناامید نمی‌شویم

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که آسیب‌دیدگی سه نفر از بهترین بازیکنانم در عملکردمان تاثیر گذاشته است، گفت: با این شرایط نیز هرگز از تلاش برای قهرمانی ناامید نمی‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که آسیب‌دیدگی سه نفر از بهترین بازیکنانم در عملکردمان تاثیر گذاشته است، گفت: با این شرایط نیز هرگز از تلاش برای قهرمانی ناامید نمی‌شویم.
زیور بابایی در خصوص پیروزی پنج بر یک تیمش برابر نفت نوین در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: در نیمه اول خیلی خوب نبودیم ولی توانستیم با پیروزی یک بر صفر به رختکن برویم ولی در نیمه دوم موتور گلزنی بازیکنانم روشن شد و توانستیم چهار گل دیگر بزنیم و در نهایت با نتیجه پنج بر یک، برنده مسابقه باشیم.
وی ادامه داد: حریف تیم خوبی است ولی امسال با مشکلاتی از جمله نداشتن اسپانسر دست و پنجه نرم می‌کند و اگر چنین مشکلاتی را نداشت، به نظرم می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها کار کند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در خصوص عملکرد تیمش تا این‌جای مسابقات نیز گفت: متاسفانه سه نفر از بهترین بازیکنانم را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارم و به همین دلیل بازیکنانم به خوبی ریکاوری نمی‌شوند و با توجه به این‌که بازی‌های سختی که داریم، به آن‌ها فشار وارد می‌شود. همین نیز باعث شده که آن‌ها از نظر بدنی خالی شوند. من حتی زمان تعویض نیز دستم از بازیکن خالی است.
وی خاطر نشان کرد: به هر حال این آسیب‌دیدگی در عملکردمان تاثیر گذاشته است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و طبق برنامه و هدفی که داریم، پیش می‌رویم و با این شرایط نیز هرگز از تلاش برای قهرمانی ناامید نمی‌شویم.
بابایی در پاسخ به این سوال که سطح لیگ را تا این‌جای رقابت‌ها چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: اگر بی‌نظمی‌ها همچون حاضر نشدن برخی حریفان در مسابقات پیش نیاید، به نظرم لیگ می‌تواند بهتر از این هم باشد. در نیم‌فصل اول با توجه به این‌که دو تیم در مقابل ما حاضر به بازی نشدند، ما به دلیل دو گل زده کمتر نتوانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم. در کل امسال سطح کیفی مسابقات قابل قبول است.