کد خبر : 39919

موسوی: مدالم برای مسوولان خوزستانی مهم نبود/به تغییرات در تیم‌ملی توجه نمی‌کنمز

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران با بیان این‌که پس از کسب عنوان سومی جهان، از مسوولان خوزستانی انتظار حمایت جهانی را داشتم، گفت: فکر می‌کردم وقتی از این مسابقات با مدال برگردم، حمایت بیشتری از من صورت می‌گیرد ولی به نظرم برای مسوولان مهم نبود.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران با بیان این‌که پس از کسب عنوان سومی جهان، از مسوولان خوزستانی انتظار حمایت جهانی را داشتم، گفت: فکر می‌کردم وقتی از این مسابقات با مدال برگردم، حمایت بیشتری از من صورت می‌گیرد ولی به نظرم برای مسوولان مهم نبود.
سیدایوب موسوی در خصوص قهرمانی‌اش در هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری کشور در دسته 94 کیلوگرم، اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی باید یک دوره استراحت می‌کردم ولی با توجه به این‌که کادر فنی تیم مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد که با با کمبود بازیکن مواحه هستند، من با یک تمرین معمولی و فقط برای این‌که این مسابقه را پست سر بگذارم و برای تیمم امتیاز کسب کنم، در هفته چهارم لیگ شرکت کردم.
وی افزود: در حال حاضر بیشتر وزنه‌برداران برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا در حال استراحت هستند ولی من مجبور شدیم به خاطر تیمم در لیگ شرکت کنم. من پیش از حضور در مسابقات جهانی در تمرینات، 178 کیلوگرم در یک‌ضرب و 223 کیلوگرم را در دو ضرب بالای سر برده بودم اما در روز گذشته در یک ضرب وزنه 164 کیلوگرم و در دو ضرب 200 کیلوگرم را ثبت کردم که وزنه آن‌چنانی نبودند، البته حریفان خوبی داشتم ولی همان‌طور که گفتم فقط به خاطر تیمم این وزنه‌ها را زدم.
این وزنه‌بردار خوزستانی در خصوص تغییر و تحولات در تیم‌ملی بزرگسالان نیز خاطر نشان کرد: آقای برخواه جایگزین آقای بیرانوند شد که البته هنوز با آقای برخواه کار نکرده‌ایم. آقای بیرانوند سرمربی پیشین تیم‌ملی نیز خوب بود، البته برای من فرقی نمی‌کند و به تغییر و تحولات و خیلی توجه نمی‌کنم، چرا که تنها به هدفم فکر می‌کنم و تمرکز روی کار خودم است تا بتوانم رکوردهای بهتری را به ثبت برسانم.
موسوی در پاسخ به این سوال که س از کسب عنوان سومی جهان، حمایت مسوولان خوزستان به چه صورت بوده است؟ گفت: خیلی‌ها قول داده‌اند که حمایت کنند اما هنوز به آن عمل نکرده‌اند. توقع من از مسوولان خوزستان بیشتر از این بود و فکر می‌کردم وقتی از مسابقات جهانی با مدال برگردم، حمایت بیشتری از من صورت می‌گیرد ولی حمایت آن‌چنانی ندیدم و تنها کمی منطقه آزاد اروند از من حمایت داشت.
وی افزود: من در سطح جهانی وزنه زدم و انتظار حمایت جهانی را داشتم و به نظرم برای مسوولان مهم نبود. حتی روز گذشته به این فکر می‌کردم که چرا مدال‌آ‌وری من برای مسوولان خوزستانی مهم نبود. من پیش از این رقابت‌ها، تنها یک ماه، ماه مبارک رمضان را در کنار خانواده‌ام بود و دائما در اردو و در تمرینات بودم ولی کسی به این موضوع توجهی نکرد.