کد خبر : 39678

رویارویی استقلال و نفت در داربی خوزستان/فولاد در اندیشه چهارمین پیروزی متوالی

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، داربی خوزستان بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت‌ آبادان برگزار می‌شود و فولاد نیز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و استقلال خوزستان پذیرای نفت آبادان است

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، داربی خوزستان بین دو تیم استقلال خوزستان و نفت‌ آبادان برگزار می‌شود و فولاد نیز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و استقلال خوزستان پذیرای نفت آبادان است و فولادی‌ها رو در روی تراکتورسازی قرار می‌گیرند.
استقلال خوزستان – نفت آبادان
آبی‌های خوزستان طی دو هفته گذشته با تعیین مالکیت باشگاه، با انگیزه‌تر ظاهر شده‌اند و از دو بازی مهم به چهار امتیاز دست پیدا کرده‌اند و این روند نتیجه‌گیری همانی است که ویسی پیش از این گفته بود که برای بازی‌های باقی‌مانده تا نیم‌فصل برنامه خاصی دارد. او و تیمش این‌ک داربی خوزستان و بازی با نفت‌آبادان را پیش‌رو دارند. بازی که به هیچ وجه دو تیم در آن پا پس نخواهند کشید و کسب سه امتیاز برای هر دو تیم حائز اهمیت است.
آبادانی‌ها هم بعد از شوک فراز کمالوند و استعفای او به دلیل فراهم نبودن شرایط و بازگشت مجدد وی، در دو بازی گذشته همانند استقلال خوزستان به یک برد و یک تساوی رسیده‌اند. نفتی‌ها هم برای حفظ روند نتیجه‌گیری خود چشم به سه امتیاز این دیدار دارند و مطمئنا همانند هفته‌های قبل، کمالوند در انتظار درخشش کرار جاسمی است که این روزها به خوبی برای آبادانی‌های گل می‌زند و پاس گل می‌دهد.
داربی خوزستان با توجه به انگیزه‌های دو تیم برای نتیجه‌گیری و تغییر جایگاه خود در جدول رده‌بندی از اهمیت بسیار بالایی برای آبی‌پوشان خوزستانی و طلایی پوشان آبادانی برخوردار است و پیش‌بینی‌می‌شود که خوزستانی‌های شاهد داربی جذاب، دیدنی و همراه با گل باشند.
استقلال خوزستان از ساعت 15 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم نفت آبادان است.
تراکتورسازی – فولاد
فولادی‌ها راه برنده شدن را یادگرفته‌اند و خوب می‌دانند که با اعتماد به نفس، خودباوری و دوری از حواشی می‌توانند حریفان خود را پشت سر بگذارند. شاگردان پورموسوی طی سه هفته گذشته به سه پیروزی شیرین دست پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند خود را به رده سوم جدول رده‌بندی برسانند.
شاگردان پورموسوی اینک بازی حساس و مهم با تراکتورسازی را پیش‌رو دارند. دیداری که به هیچ وجه برای آن‌ها آسان نیست و اگرچه تراکتور جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند ولی همیشه برابر حریفان خود خطرناک ظاهر شده است. فولاد که نمی‌خواهد در روند نتیجه‌گیری‌اش خللی ایجاد شود و از حریفان خود در بالای جدول عقب بماند، بسیار به امتیازگیری در این بازی نیاز دارد.
سرخ‌پوشان خوزستانی از ساعت 15 روز چهارشنبه در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی خواهند رفت.