کد خبر : 39640

از طرح‌های پژوهشی مرتبط با حوزه تعاون حمايت می‌شود

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از طرح‌های پژوهشی مرتبط با جامعه تعاون حمايت می‌شود.

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از طرح‌های پژوهشی مرتبط با جامعه تعاون حمايت می‌شود.
سعيد حميد اظهار کرد: مانند روال سال‌های گذشته، امسال نيز وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نظر دارد به منظور دستيابی به اهداف عاليه خود و بهره‌گيری از توان علمی دانشجويان دارای تحصيلات تكميلی در رشته‌های مختلف، از پايان نامه‌های دوره‌های كارشناسی ارشد و دكتری و طرح‌های تحقيقاتی با جامعه هدف تعاون حمايت كند.
وي افزود:‌ داشتن حداقل مدرك تحصيلی كارشناسی ارشد و مرتبط بودن رشته تحصيلی پژوهشگران با موضوع پژوهش و همچنين دارابودن سابقه علمی - پژوهشی با ارايه مدارك و مستندات، از جمله شرايط متقاضيان ارسال طرح‌های تحقيقاتی است.
معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره حمايت از طرح‌های تحقيقاتی تصریح کرد: مبلغ پيشنهادی برای حمايت از طرح‌های تحقيقاتی متناسب با موضوع، جامعه هدف، حجم كار و فراوانی داده‌ها و روش پژوهش پس از تاييد در اتاق‌های فكر استان و كشور مصوب خواهد شد و در مرحله بعد قراردادی ميان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان و پژوهشگر منعقد می‌شود.
متقاضيان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر با مراجعه به اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان به نشانی اهواز- كيانپارس- خيابان 14 غربی- فاز يك مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 33384400-061 داخلی 416 تماس بگيرند.