کد خبر : 39524

مصائب تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در دیدار با ذوب‌آهن

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان بااشاره به مشکلاتی که پیش از آغاز بازی و در حین مسابقه با تیم ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر برای تیمش اتفاق افتاد، گفت: با توجه به این‌که مسیر رختکن تا زمین به صورت سربالایی بود و دو سه دقیقه زمان می‌برد تا به رختکن برسیم، ترجیح دادیم برای از دست ندادن زمان، داخل زمین بمانیم و به رختکن نرویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان بااشاره به مشکلاتی که پیش از آغاز بازی و در حین مسابقه با تیم ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر برای تیمش اتفاق افتاد، گفت: با توجه به این‌که مسیر رختکن تا زمین به صورت سربالایی بود و دو سه دقیقه زمان می‌برد تا به رختکن برسیم، ترجیح دادیم برای از دست ندادن زمان، داخل زمین بمانیم و به رختکن نرویم.
فروزان سلیمانی در خصوص شکست تیمش در هفته چهارم لیگ برتر برابر ذوب آهن، اظهارکرد: برای این دیدار دروازه‌بان اول‌مان را که پیش از این بازی در تمرین آسیب دید، به همراه نداشتیم و مجبور شدیم از گلر دوم‌مان استفاده کنیم. ما در این دیدار واقعا مستحق باخت بودیم، چرا که درون دروازه یک گلر باتجربه نداشتیم و به همین دلیل بازیکنانم نگران بودند و استرس دروازه را داشتند.
وی افزود: متاسفانه در لیگ برتر فوتبال بانوان، فاصله دروازه‌بانان اول با گلرهای دوم و سوم بسیار زیاد است و این موضوعی است که در لیگ آقایان اصلا صدق نمی‌کند. البته نمی‌خواهم کار دوازه‌بان دوم تیمم را بی‌ارزش کنم، چرا که او هم تلاش خود را کرد ولی اگر در بازی‌های بعد هم می‌خواهد درون دروازه قرار بگیرد باید تلاش خود را بیشتر کند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با بیان این‌که ذوب آهن تیم خوبی است و از سرمربی و بازیکنان خوب و با اخلاقی بهره می‌برد، ادامه داد: ما تا پیش از دقیقه 43 که گل دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. در این بازی داور نیز یکی دو اشتباه فاحش داشت و ما یک گل صد درصد آفساید را دریافت کردیم، البته در کل قضاوت داور خوب بود و از عملکردش راضی هستیم.
سلیمانی بیان کرد: با توجه به این‌که یکی از بازیکنانم در نیمه اول مصدوم شد و دیگر نمی‌توانستیم برای نیمه بعدی از او استفاده کنیم، پیش از آغاز نیمه دوم قصد داشتیم بازیکن دیگری را وارد زمین کنیم ولی داور چهارم در این تعویض تاخیر ایجاد کرد و در حالی‌که بازیکنم چهار پنج دقیقه، برای ورود به زمین روی خط ایستاده بود و کاملا هم آماده بود، این تعویض صورت نگرفت و در نهایت بازی شروع شد. به هر حال پس از این‌که بازی آغاز شد و ما گل دوم را دریافت کردیم، این تعویض انجام شد که من واقعا از این اقدام داور چهارم تعجب کردم.
وی افزود: دلیل عدم دستور داور برای انجام این تعویض این بود که به من می‌گفت که تیمت برای نیمه دوم، دیر به زمین آمده است، در حالی است که با توجه به این‌که مسیر رختکن تا زمین به صورت سربالایی بود و دو سه دقیقه زمان می‌برد تا به رختکن برسیم، ترجیح دادیم برای از دست ندادن زمان، داخل زمین بمانیم و به رختکن نرویم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: پیش از آغاز بازی، زمانی‌که به ورزشگاه رسیدیم، یک خانم ما را به رختکن راهنمایی کرد و وقتی وارد شدیم، دیدیم که حریف تازه از این رختکن خارج شده است و لباس‌های بازیکنان ذوب آهن در همان جا بود. حتی ترکیب این تیم نیز روی تخته وایت‌برد بود که آن خانم سریع آن را پاک کرد.
وی ادامه داد: نکته جالب دیگر این است که من دو بار به این خانم تذکر دادم که لطفا رختکن ما را ترک کنید تا من با بازیکنانم صحبت داشته باشم و حتی به او گفتم که فکر می‌کنم اکنون دیگر جای شما اینجا نیست ولی او در حال بررسی بود تا مطمئن شود، کمدهایی که مربوط به ذوب آهن، قفل شده است. ما شانس آوردیم که دیر به ورزشگاه رسیدیم و اگر زود می‌رسیدیم، نمی‌دانم که بازیکنان ذوب آهن قرار بود کجا لباس‌های خود را عوض کنند.
سلیمانی با بیان این‌که این‌ها را نمی‌گویم که باخت تیمم را توجیه کنم، گفت: فقط می‌خواهم مشکلاتی که وجود داشت و بیشتر مواقع ورزش بانوان با آن درگیر است را بازگو کنم. همانطور که گفتم ما مستحق باخت بودیم، چرا که به دلیل ضعف در خط دروازه و خط هافبک و همچنین یکی دو اشتباه داوری، شیرازه تیمم از هم پاشید و شکست خوردیم.
وی عنوان کرد: در کل امکانات تیم ذوب آهن آن‌طور که تعریف می‌کنند، نیست و ضعف‌های بزرگی در این بخش داشتند. این را هم بگویم که حریف بین دو نیمه به آن رختکنی که قرار بود ما برویم و خودشان هم قبل از بازی در آن‌جا بودند، نرفتند، بلکه یک کانتینر روبه‌روی زمین بود که برای استراحت به آن‌جا رفتند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان افزود: جالب این است که مسوول برگزاری بازی آن‌قدر که به موارد دیگر تاکید داشت به این موضوع که چرا ما بین دو نیمه به رختکن نرفتیم و درون زمین نشستیم، توجهی نداشت.
وی همچنین با اشاره به دیر رسیدن تیمش به ورزشگاه با توجه به این‌که مسیر را گم کرده بودند، گفت: ما ساعت 7 صبحانه خوردیم و بعد از آن هم راهی ورزشگاه شدیم اما به دلیل اشتباهی که خودمان داشتیم، مسیر را گم کردیم. من هم که این وضعیت را دیدم و با توجه به این‌که ساعت آغاز بازی 10 صبح بود، با مسوول برگزاری مسابقه تماس گرفتم و گفتم که مسیر را گم کرده‌ایم و خواهش می‌کنم بازی با نیم ساعت تاخیر آغاز شود.
سلیمانی ادامه داد: فکر نمی‌کنم نیم ساعت تاخیر در برگزاری بازی، با توجه به این‌که بانوان این همه مشکل دارند، زمان زیادی بود ولی در نهایت پس از چانه‌زنی بسیار، این مسوول به من گفت که تنها 10 دقیقه می‌تواند بازی را عقب بیاندازد. ما هم ساعت 9:30 صبح به ورزشگاه رسیدیم و واقعا بازیکنان نتوانستند خود را به خوبی گرم کنند و با فضای زمین چمن مصنوعی آشنا شوند. درست است که ما اشتباه کردیم و مسیر را گم کردیم ولی واقعا انتظار داشتم که با ما همکاری شود. حتی جلسه پیش از بازی نیز برگزار نشد و شاید اگر این جلسه به انجام می‌رسید، خیلی از شرایط تغییر می‌کرد.
وی با اشاره به آسیب‌دیدگی دو بازیکن تیمش در جریان بازی با ذوب آهن، گفت: در حین بازی، به سر یکی از بازیکنانم ضربه وارد شد و مصدومیتش در حدی بود که راهی بیمارستان شد. از سر او سی‌تی‌اسکن گرفته شود، ضمن این‌که باتوجه به این که ابرویش شکافته شده بود، ابروی او چند بخیه هم خورد. در بازی قبل، سرمربی خیبر خرم‌آباد ما را به بازی خطرناک متهم ‌کرد و من این‌ها را گفتم که متوجه باشیم فوتبال همین است و چنین حوادثی جزو آن است و نمی‌توان گفت، بازیکنی تعمدی روی بازیکن دیگر خطا می‌کند، آن هم در ورزش بانوان که دختران حساس و احساسی هستند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان در پایان عنوان کرد: امیدوارم برای بازی بعد، دورازه‌بان اول‌مان برسد و بتوانیم از دیدارهای بعدی با امتیاز از زمین خارج شویم. من فکر می‌کنم، اگر گلر اول‌مان را برای دیدار با ذوب آهن در اختیار داشتیم، نتیجه به این صورت رقم نمی‌خورد.