کد خبر : 39517

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: دلیل جوسازی علیه تیمم را نمی‌دانم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این که نمی دانم چه دلیلی دارد که امسال علیه ما جوسازی می کنند، گفت: امیدوارم این جوسازی ها تمام شود و از تیم حمایت کنند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این که نمی دانم چه دلیلی دارد که امسال علیه ما جوسازی می کنند، گفت: امیدوارم این جوسازی ها تمام شود و از تیم حمایت کنند.
حماد سامری پس از برد تیمش در هفته نهم لیگ برتر برابر دانشگاه آزاد، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی از نظر کیفی بسیار خوب بود. تیم دانشگاه آزاد نیز بسیار خوب نشان داد و دو بازیکنی که به این تیم اضافه شده اند، در حد دو بازیکن خوب خارجی کار می کنند. این تیم بسیار خوب و با شخصیت است و بازی رو به روی آن ها قطعا کار سختی است.
وی بیان کرد: ما در تمام دقایق بازی باتوجه به دفاعی که حریف داشت، برنامه های خاصی داشتیم که بتوانیم از دفاع آن ها عبور کنیم و به هدف مان برسیم و خدا را شکر که در تمام بازی روند موردنظرمان را داشتیم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد تیم تان برابر تیم های بزرگ بهتر بازی می کند، گفت: نمی دانم چه دلیلی دارد که امسال علیه ما جوسازی می کنند و متوجه دلیل آن هم نیستم. به هر حال در ابتدای هر فصل باتوجه به تغییراتی که وجود دارد، ممکن است نا به سامانی هم باشد.
وی افزود: اگر یک تیم در ابندای فصل کارش خوب باشد اما در ادامه رفته رفته عملکرش بد شود، مقصر کادرفنی است ولی وقتی ما هرسال تغییراتی داریم و با توجه به آن، عدم هماهنگی نیز است اما رفته رفته بهتر می شویم، یعنی در حال تلاش هستیم و هر روز بازی های با کیفیت تری را انجام می دهیم. امیدوارم جوسازی ها تمام شود و از تیم حمایت کنند.
سامری در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل، تغییراتی در تیم خواهید داشت؟ گفت: قطعا که تغییرات نخواهیم نداشت. تیم ما خوب و کامل است و نیازی به تغییرات هم نداریم. سه چهار روز استراحت می کنیم و از اوایل هفته آینده کارمان را برای حضور در نیم فصل دوم آغاز می کنیم. ان شاءالله نیم فصل دوم بهتر باشد.