کد خبر : 39197

ملی‌پوش فوتسال: ایران نباید در انتخابی جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کرد

ملی‌پوش خوزستانی فوتسال با بیان این‌که به نظرم ایران نباید در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کرد، گفت: ایران تیم اول آسیا است و باید به صورت مستقیم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد.

ملی‌پوش خوزستانی فوتسال با بیان این‌که به نظرم ایران نباید در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کرد،  گفت: ایران تیم اول آسیا است و باید به صورت مستقیم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد.
شهاب طالبی در خصوص حضور و عملکرد ایران در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: بازی‌های خیلی دشواری در این رقابت‌ها نداشتیم. ایران تیم اول آسیا است و به نظر من نباید در این مسابقات شرکت می‌کرد.
وی افزود: AFC باید اجازه می‌داد که تیم ایران که یک سر و گردن از دیگر تیم‌های آسیایی بالاتر است، به صورت مستقیم به جام ملت‌های آسیا می‌رفت و باید این امتیاز را برای ایران در نظر می‌گرفتند.
این ملی‌پوش خوزستانی با اشاره به جوانگرایی در تیم‌ملی برای این مسابقات، عنوان کرد: آقای ناظم‌الشریعه سرمربی تیم، دست به جوانگرایی زد و به نظرم کار خوبی بود. این رقابت‌ها برای جوانانی از جمله خود من که اولین بازی رسمی‌ام در تیم‌ملی بود، راضی‌کننده و کسب تجربه خوبی بود.
وی درخصوص عملکردش نیز خاطرنشان‌کرد: عملکردم در این مسابقات بد نبود و موفق شدم دو گل هم به ثمر برسانم، البته می‌توانستم بهتر از این هم باشم. در ادامه نیز تمام تلاشم را می‌کنم که بازهم بتوانم در ترکیب ثابت تیم‌ملی قرار بگیرم.
طالبی با بیان این‌که تیم‌ملی عملکرد خوبی تا این‌جا داشته است، گفت: جام ملت‌های آسیا از 15 بهمن‌ماه در چین آغاز می‌شود و برنامه‌هایی که برای آماده‌سازی تیم در نظر گرفته شده، خوب است. این تورنمنت‌ها و بازی‌ها دوستانه به جوانان تیم و هماهنگی بیشتر آن‌ها، بسیار کمک می‌کند.
وی که عضو تیم‌ملی حفاری است، درخصوص عملکرد این تیم در لیگ برتر کشور نیز عنوان کرد: تیم‌مان بازی‌ها را خوب شروع نکرد ولی اکنون در حال بهتر شدن هستم. اگر بازی آینده برابر نماینده ساری را ببریم، بازهم به جمع مدعیان لیگ برمی‌گردیم. قرار گرفتن جزو سه تیم برتر لیگ برتر سخت است ولی تلاش می‌کنیم که به این مهم برسیم.