کد خبر : 39189

شریعتی: برای پیشرفت نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم

نایب‌رییس هیات بدمینتون خوزستان گفت: برای پیشرفت این رشته در استان نیازمند مربی، امکانات و همراهی خانواده‌ها هستیم که با قرار گرفتن این سه مهم در کنار هم، می توانیم ملی‌پوش نیز معرفی کنیم.

نایب‌رییس هیات بدمینتون خوزستان گفت: برای پیشرفت این رشته در استان نیازمند مربی، امکانات و همراهی خانواده‌ها هستیم که با قرار گرفتن این سه مهم در کنار هم، می توانیم ملی‌پوش نیز معرفی کنیم.
مارینا شریعتی در خصوص وضعیت بدمینتون در بخش بانوان، اظهار کرد: در حال حاضر بهترین راه برای پیشرفت این رشته در استان این است که ما بتوانیم روی رده سنی نونهالان سرمایه‌گذاری کنیم. با توجه به برنامه استعدادیابی که داشتیم، 14 نفر از بدمینتون‌بازان نونهال استان برای حضور در اردوی استعدادیابی تیم ملی انتخاب شدند و این موضوع شروع خوبی برای بدمینتون استان است.
وی بیان کرد: به نظر من اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و برنامه‌های‌مان را به خوبی پیش ببریم، طی یکی دو سال آینده نتیجه خواهیم گرفت. برای پیشرفت بدمینتون خوزستان نیازمند مربی، امکانات و همچینن همراهی خانواده‌ها هستیم که با قرار گرفتن این سه مهم در کنارهم، می توانیم ملی‌پوش معرفی کنیم.
نایب‌رییس هیات بدمینتون خوزستان گفت: خانواده‌ها باید انگیزه بسیاری داشته باشند که متاسفانه برخی خانواده‌ها همراه نیستند، در حالی که در راستای رسیدن به پیشرفت، آن ها نیز باید حامی ما باشند. همچینن وجود مربی خوب در استان، کمک شایانی به ما می‌کند. ما قبلا درخواست یک مربی خارجی را به فدراسیون داده بودیم که با مخالفت آن ها رو به رو شدیم ولی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به ما قول داده است که تلاش خود را جهت متقاعد کردن فدراسیون انجام خواهد داد. اگر به این صورت شود، روند پیشرفت بدمینتون خوزستان در بخش بانوان سریعتر طی می‌شود.
وی درخصوص شهرستان های فعال استان نیز عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان‌هایی از جمله ماهشهر، امیدیه، اهواز، اندیمشک، آبادان، خرمشهر، شوشتر، باوی، شوش، مسجدسلیمان و ایذه در بدمینتون بانوان فعال هستند.
شریعتی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در رشد و پیشرفت بدمینتون استان نیز گفت: طی صحبت‌هایی که با آموزش و پرورش داشتیم، قرار شد یک سالن را با قیمت مناسب در اختیار ما بگذارند. به هر حال اگر امکانات در اختیار ما باشد، می توانیم برنامه‌های بسیاری را که داریم، اجرا کنیم.
وی عنوان کرد: امید ما به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است که آقای حیدری نیز قول های خوبی به ما داده است که با عملی شدن آن ها به نتیجه‌گیری امیدوار هستیم. جا دارد از حمایت‌های او و سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز قدردانی کنم.