کد خبر : 39104

رقابت مناطق نفت خیرجنوب در لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور

سرمربی تیم تکواندو مناطق نفت خیرجنوب با اشاره به برگزاری مرحله پایانی دور نخست لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور، گفت: تلاش ما صعود به مرحله نهایی است.

سرمربی تیم تکواندو مناطق نفت خیرجنوب با اشاره به برگزاری مرحله پایانی دور نخست لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور، گفت: تلاش ما صعود به مرحله نهایی است.
عبدالرضا حمیدی اظهارکرد: هفته های هفتم تا نهم دور نخست لیگ، بیستم مهرماه در تهران برگزار می شود‌ و ما طی این هفته ها به ترتیب رودرروی تیم های هیات تکواندو شمال شرق تهران، شهرداری تبریز و ملوان قرار خواهیم گرفت.
وی با بیان این که تمام تیم های گروه ما در مرحله نخست پرقدرت هستند، گفت: در این گروه تیم های لوازم خانگی کهن، هیات تکواندو شمال شرق تهران و هیات تکواندو فارس قرار دارند که سال گذشته مقام های اول تا سوم لیگ را کسب کرده بودند و حضور این تیم ها کار ما را بسیار سخت کرده است.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان مناطق نفت خیرجنوب افزود:  مرحله نخست بیست و یکمین دوره لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه های کشور با حضور 20 تیم در ۲ گروه آغاز شده است و در نهایت نیز از هر گروه پنج تیم به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا می کنند و در مرحله نهایی نیز 10 تیم برتر در یک گروه به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به این که این هفته بازی های بسیار سختی را پیش رو داریم، عنوان کرد: برای صعود به مرحله نهایی به پیروزی در هر سه بازی این هفته نیاز داریم.
حمیدی گفت: بازیکنان تیم ما بسیار کم تجربه هستند و در مقابل ملی پوشان تیم های دیگر شرکت کار سختی دارند. نفرات تیم، آینده روشنی در پیش دارند و می توانند آینده تکواندو خوزستان را تامین کنند و ما به کسب عنوان در فصل های آینده به همراه این بازیکنان بسیار امیدوار هستیم.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: هم اکنون تیم های لوازم خانگی کن، هیات  تکواندو فارس و هیات تکواندو شمال شرق تهران در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی گروه نخست قراردارند.
مناطق نفت خیزجنوب درگروه نخست  مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه های کشور با تیم های لوازم خانگی کن، هیات تکواندو فارس، شهرداری تبریز، ملوان، هیات تکواندو شمال شرق تهران، ذوب آهن اصفهان، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو کرمان و هیات تکواندو شهرستان شهریار همگروه است.