کد خبر : 38403

تاکید فرماندار اهواز بر همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی با صنعتگران

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به مشکلات زیاد واحدهای صنعتی، بر همکاری و همفکری و تعامل مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با صنعتگران جهت تسریع در رفع مشکلات تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به مشکلات زیاد واحدهای صنعتی، بر همکاری و همفکری و تعامل مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با صنعتگران جهت تسریع در رفع مشکلات تاکید کرد.
نبی الله خون میرزائی سرپرست فرمانداری این شهرستان در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز که با حضور صنعتگران و نمایندگان تشکل‌های صنعتی اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات زیاد واحدهای صنعتی، بر همکاری و همفکری و تعامل مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با صنعتگران جهت تسریع در رفع این مشکلات تاکید کرد.
وی با بیان این‌که در سطح شهرستان اهواز بیش از یک هزار واحد صنعتی در پنج شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی وجود دارد، افزود: فرمانداری با تمام توان خود از جامعه صنعت استان حمایت می‌کند و از صنعتگران می‌خواهیم با ایجاد اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری در شهرستان در جهت بالا بردن سطح امیدواری در بین مردم و جلوگیری از مهاجرت شهروندان به استان‌های دیگر تلاش کنند.
سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه و رفع مشکلات کشور افزود: ضعیف شدن بخش خصوصی شاغل در صنعت، نظام را در آینده با چالش‌های پیچیده‌ای روبرو می‌کند که پیش از به وجود آمدن این چالش‌ها، باید بخش خصوصی تقویت و مشکلات صنعتگران رفع شود.
خون میرزائی بر ضرورت اولویت‌بندی مشکلات جهت رفع آن‌ها تاکید کرد و گفت: مشکلات زیادی در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز وجود دارد که نمی‌توان در فرصت کوتاهی تمام مشکلات رفع کرد و باید مشکلات دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده و ابتدا به مسائل مهم بپردازیم.
وی گفت: دفتر صنعت و معدن جهت رسیدگی به مشکلات صنعتگران در فرمانداری شهرستان فعال است و مشکلات واحدهای صنعتی از طریق معاونت برنامه‌ریزی و امور اداری و دفتر صنعت و معدن این فرمانداری پیگیری می‌شوند.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با بیان این‌که باید در استان خوزستان و بویژه شهرستان اهواز به صنعت به صورت ویژه نگاه کنیم و از حاشیه‌ها بپرهیزیم، گفت: برخی اعتراضات و سیاه نمایی‌ها در استان خوزستان در برخی موارد باعث شده است از ورود سرمایه‌گذاران به این استان جلوگیری شود که تبعات آن نیز متوجه خود مردم است.
خون میرزائی به مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: پس از تشکیل جلسات مستمر و تعامل با دستگاه‌های خدمات رسان ذیربط این مشکلات را رفع می‌کنیم.
وی همچنین افزود: در آینده نزدیک جلسات مشترکی بین شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های نفت، ملی حفاری، نیشکر و دیگر شرکت‌های بزرگ سطح شهرستان اهواز جهت پرداخت مطالبات واحدهای صنعتی برگزار می‌شود و مشکلات این شهرک‌ها مرتفع خواهند شوند.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پایان گفت: برای رفع مشکلات صنعتگران از مدیران صنعتی در جلسات مربوطه در جلسات استانداری دعوت خواهد شد، تا این مشکلات به صورت ویژه پیگیری شوند.