کد خبر : 37525

حاجی‌زاده:ادامه تلاش برای یافتن جسد کودک اهوازی در کانال فاضلاب

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان با بیان این‌که جسد کودک سه ساله که بامداد امروز در اهواز به کانال فاضلاب افتاد هنوز پیدا نشده است، گفت: دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کرده اند باید پاسخگو باشند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان با بیان این‌که جسد کودک سه ساله که در اهواز به کانال فاضلاب افتاد هنوز پیدا نشده است، گفت: دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کرده اند باید پاسخگو باشند.
کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: حوالی ساعت 1:00 بامداد روزگذشته متاسفانه یک کودک سه ساله به درون کانال فاضلاب در منطقه کوی علوی سقوط کرد و پس از آن بلافاصله با حضور فرمانده انتظامی اهواز، عوامل انتظامی و دستگاه‌های مسئول نظیر شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز، عملیات جستجو برای یافتن این کودک آغاز شد.
وی ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، تصریح کرد: با توجه به وقوع این حادثه در شب قدر و حساسیت حادثه و احساس تاثر شدیدی که از جان باختن این کودک بی گناه داشتم، فورا به منظور بررسی محل و علت حادثه و پیگیری نحوه فعالیت نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافتم.
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: این کانال فاضلاب به وسیله قالب‌های بتنی پوشیده شده بود و در نقاطی از آن کانال، روباز بود و متاسفانه این پسربچه از یکی از نقاط روباز کانال، به درون آن سقوط کرد.
حاجی‌زاده گفت: با وجود این‌که از زمان وقوع حادثه تا این لحظه تمام دستگاه‌های مسئول نظیر شهرداری و آبفا اهواز تلاش دارند با بهره‌گیری از ابزارآلات و نیروهای انسانی خود و از مسیرهای مختلف این کانال فاضلاب جسد این پسربچه را پیدا کنند، متاسفانه هنوز موفق به یافتن جسد این کودک نشده‌ایم.
وی با بیان این‌که عملیات برای یافتن جسد این کودک همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: پس از یافتن جسد این پسربچه، جلسه‌ای به منظور بررسی علت وقوع این حادثه برگزار خواهد شد و اگر در این زمینه دستگاه‌هایی کوتاهی کرده‌اند و مقصر هستند باید پاسخگو باشند.
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان در پایان از حضور به موقع و سریع نیروی انتظامی اهواز در زمان بروز رویدادها و حوادث گوناگون جهت برقراری فوری امنیت و آرامش در محل این حوادث و کمک‌رسانی به سایر دستگاه‌های امدادرسان و مسئول تقدیر و تشکر کرد.