کد خبر : 3668

سه هزار واحد مسکن مهر در شیرین شهر افتتاح می شوند

عمده فعالیت شهرستان اهواز در خصوص مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر بوده و تعداد زیادی از تعاونیهای این شهر توانستند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.برای سه هزار واحد پیشرفت 65 درصدی اعلام شده و امکان اسکان در این واحدها در 9 ماهه اول امسال ایجاد می شود.

 

فرماندار اهواز از بهره برداری سه هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر طی 9 ماهه اول امسال خبر داد.

عبدالعزیز فدعمی  اظهار کرد: عمده فعالیت شهرستان اهواز در خصوص مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر بوده و تعداد زیادی از تعاونیهای این شهر توانستند از تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.

 وی با بیان اینکه بیش از شش هزار و 200 واحد در شهر جدید شیرین شهر در حال ساخت است، افزود: از این تعداد برای سه هزار واحد پیشرفت 65 درصدی اعلام شده و امکان اسکان در این واحدها در 9 ماهه اول امسال ایجاد می شود.
 
فرماندار اهواز با تاکید بر ضرورت ایجاد و فراهم شدن امکانات زیربنایی، تصریح کرد: در صورت تامین امکانات زیربنایی کل اسکان متقاضیان در سال 92 صورت می گیرد.
 
وی، عمده مشکلات موجود را در بخش آب و فاضلاب، برق و گاز عنوان کرد و گفت: مهمترین مشکل موجود در شهر جدید شیرین شهر کمبود اعتبار است که درصورت تامین سایر اقدامات زیربنایی و روبنایی سریع تر مهیا می شود.
 
فدعمی با اشاره به اینکه در این شهر در حال حاضر یک مدرسه و یک درمانگاه ساخته شده و در بخش فضای سبز نیز اقدامات خوبی صورت گرفته، افزود: امسال 25 هزار نفر از راهیان نور در ایام عید و از 15 اسفند تا 15 فروردین در شهر جدید شیرین شهر اسکان داده شد.
 
فرماندار اهواز با بیان اینکه ساخت و ساز در شهر جدید شیرین شهر هم اکنون در سه محله  در حال انجام است، ادامه داد: جمع کل واحدهای این سه محله شش هزار و 195 واحد است که 750 واحد در محله یک، یک هزار و 136 واحد در محله ده و چهار هزار و 319 واحد در محله 11 قرار دارند.
 
وی تصریح کرد: تاکنون شبکه فاضلاب شهری این محله ها 79 درصد، آب شرب 23 درصد، شبکه برق 32 درصد، شبکه گاز 17 درصد، روشنایی 23 درصد و راه دسترسی نیز 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.