کد خبر : 28840

جوان گرایی، تزریق امید

سعید رضوانی |

 هر سازمان مدیریت و منابع انسانی است و هنر مدیران موفق مهره چینی صحیح بر اساس اهداف درون و برون سازمانی است.
 تربیت مدیران جوان در رده های میانی برای تصدی سمت های حساس در آینده یک عامل موفقیت سازمان ها می باشد. اداره آموزش وپرورش استان خوزستان که همواره در چرخه معیوب تکرار مدیریت ها و نگرانی از توانایی های نسل جوان مدیران دچار مشکل بوده و نتیجه آن نزول چندین پله ای آموزش وپرورش استان در سال های اخیر بوده است.
 آنچه امروز به وضوح در رفتار مدیران ارشد آموزش وپرورش استان مشاهده می شود نگاه ویژه به منابع انسانی و استفاده از پتانسیل های نسل جوان و به بازی گرفتن آنها در چرخه ی تصمیم گیری و تصمیم سازی های آموزشی و پژوهشی و پرورشی، در لایه های مختلف سازمانی آموزش وپرورش استان است.
با توجه به انتصاب مدیران جوان و توانمند در ادارات آموزش وپرورش استان که دارای دیدگاه های اصلاح طلبانه و نزدیک به مشی دولت تدبیر و امیدهستند، بارقه هایی از امید و نشاط در جامعه فرهنگیان استان خوزستان ایجاد شده است، استفاده از نیرو های جوان و با انگیزه علاوه بر تزریق روح نشاط در سیستم آموزشی استان نوید بخش تربیت مدیران آینده می باشد، امید است سایر دستگاه های اجرایی استان به تبعیت از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان و به خصوص جناب اقای تقی زاده، موجبات رشد و ترقی استان و تربیت مدیران آینده را فراهم آورند، قطعا اقای تقی زاده مزد اطمینان به مدیران جوان را با تلاش و موفقیت این عزیزان دریافت خواهند نمود.