خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 8411
Share

شورای شهر لیست پاداش گیرندگان نفت را منتشر کند

|سعید مرادی|

بی شک صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر آنچنان شور و نشاطی در مسجدسلیمان به راه انداخت که خیلی ها این مسئله را خوش آیندترین اتفاق، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسجدسلیمان می دانند. صعود نفت قطعاً برکاتی را برای مسجدسلیمان به همراه خواهد داشت، ساخت هتل، راه اندازی فرودگاه، زیبا سازی شهر، رسیدگی به وضعیت جاده ها، روی آنتن بودن مسجدسلیمان و … مسائلی ست که انشاالله در آینده شاهد آن خواهیم بود.
همزمان با صعود تیم فوتبال نفت شاهد سیل پیام ها و تبریکات مختلف از سوی مسئولین به تیم فوتبال نفت بودیم، تبریکاتی که به نظر می رسد بیشتر از آن که هدف، تبریک به بازیکنان و کادر فنی زحمت کش نفت باشد عرصه ای برای مطرح کردن خودشان بوده است.(چاپ عکس های خود در این بنرها آن چنان بود که متن پیام تبریک به چشم نمی آمد و تداعی کننده انتخاباتی همچون انتخابات گذشته شورای شهر بود.) اما…
شنیده ایم در پی صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، شورای محترم شهر مسجدسلیمان نفری ۱ میلیون تومان برای هر بازیکن، کادر فنی و … در نظر گرفته است. کادر فنی و بازیکنان به خاطر زحماتی که کشیده اند قطعاً مستحق این پاداش هستند اما در لیستی که به دست ما رسیده است و امیدواریم بعضی اسامی ذکر شده در آن نادرست باشد نام افرادی به چشم می خورد که بسیار قابل تأمل است!
برادران عزیزمان در شورای محترم شهر توجه داشته باشند تمامی اقدامات و مصوبات آنان توسط مردم رصد می شود. هیچ دلیلی وجود ندارد به جز کادر فنی و بازیکنان، افراد دیگری بخواهند از سوی شورای محترم شهر به دلیل صعود نفت پاداشی دریافت کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای تنویر افکار عمومی لیست کسانی که قرار است از سوی این شورا پاداش دریافت کنند منتشر تا انشالله تمامی سوءتفاهمات نیز برطرف شود. در غیر این صورت این لیست توسط سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان منتشر و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.