خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 8351
Share
محمد باقر شریعتی پیشنهاد کرد :

درآمد حاصل از انصراف از دریافت یارانه به تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص یابد

نماینده مردم شهرستانهای بهبهان و آغاجاری در مجلس گفت: در صورت صرف اعتبارات حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و آموزشی استانی، مردم تمایل بیشتری نسبت به انصراف از دریافت یارانه های نقدی نشان خواهند داد.اگر دولت متعهد شود درآمدها و اعتبارات حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه های نقدی را برای تکمیل و بهره برداری از پروژ های نیمه تمام استانی هزینه کند قطعا مردم انگیزه بیشتری برای اعلام انصراف پیدا خواهند کرد.

محمد باقر شریعتی پیشنهاد کرد : درآمد حاصل از انصراف از دریافت یارانه به تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص یابد
نماینده مردم شهرستانهای بهبهان و آغاجاری در مجلس گفت: در صورت صرف اعتبارات حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و آموزشی استانی، مردم تمایل بیشتری نسبت به انصراف از دریافت یارانه های نقدی نشان خواهند داد.
محمد باقر شریعتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به یک طرح و بسته تشویقی برای افزایش تمایل مردم در انصراف از دریافت یارانه های نقدی، گفت: اگر دولت متعهد شود درآمدها و اعتبارات حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه های نقدی را  برای تکمیل و بهره برداری از پروژ های نیمه تمام استانی هزینه کند  قطعا مردم انگیزه بیشتری برای اعلام انصراف پیدا خواهند کرد.
  نماینده مردم شهرستانهای بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام عمرانی و آموزشی با ظرفیت های بالای اشتغالزایی برای مردم از اولویت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: چنانچه دولت درآمد و اعتبارات حاصل از انصراف سرپرستان خانوار دریافت کننده یارانه های نقدی را به تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام عمرانی و اشتغالزا  اختصاص دهد مردم برای انصراف از دریافت یارانه تمایل بیشتری خواهند داشت.
این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اینکه تعداد پروژه های عمرانی ، آموزشی و  فرهنگی در حال ساخت و تکمیل در سراسر استانها کم نیست، تصریح کرد: هریک از این پروژه ها در صورت تامین بودجه مورد نیاز و بهره برداری در افزایش رفاه و رضایت مردم تاثیر بسزایی خواهند داشت.
شریعتی با تاکید بر اختصاص درآمدهای حاصل از اعلام انصراف مردم از دریافت یارانه های نقدی به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در استانها، گفت: اجرای این ایده و طرح ثمرات بسیاری خواهد داشت و بهتر از  این است که این منابع مجددا  به خزانه دولت برگشته و به سرنوشت سایر مقوله های اقتصادی دچار شود.
عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی  یادآورشد: در صورت اختصاص درآمدها و منابع حاصل از انصراف مردم از دریافت یارانه های نقدی به تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی، بخشی از هزینه ها از دوش دولت برداشته خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.