خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 8344
Share

شهرداری آبادان جزء برترین‌ ستادهای اجرایی خدمات سفر خوزستان شد

در آئین تجلیل از ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان شهرداری آبادان به عنوان یکی از بهترین‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان معرفی شد.در این همایش باشکوه که در سالن شهید هاشمی‌نژاد استانداری خوزستان برگزار شد از شهرداری آبادان به‌عنوان شهرداری برتر استان خوزستان

در آئین تجلیل از ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان شهرداری آبادان به عنوان یکی از بهترین‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان خوزستان معرفی شد.
در گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان و خادمین ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان، شهرداری آبادان به همراه شهرداری‌های اهواز، دزفول، هویزه، اروندکنار، بستان، دهدز، رامهرمز و بندر امام به عنوان بهترین‌های ستاد اجرایی خدمات سفر معرفی شد.
در این همایش باشکوه که در سالن شهید هاشمی‌نژاد استانداری خوزستان برگزار شد از شهرداری آبادان به‌عنوان شهرداری برتر استان خوزستان تجلیل به عمل آمد و «محمودرضا شیرازی» شهردار آبادان نیز لوح تقدیر از استاندار دریافت کرد.
استاندار خوزستان در لوح تقدیری به پاس زحمات و تلاش صورت گرفته در راستای رفع نیازهای کاروان‌های راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر مراتب تقدیر و سپاسگذاری خود را از شهرداری آبادان اعلام کرد.
همچنین فرمانداری آبادان به همراه فرمانداری‌های اهواز، شوش، اندیمشک و بخشداری بستان و فتح المبین به عنوان فرمانداری‌های برتر استان در ستاد اجرایی خدمات سفر معرفی شدند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.