خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 8340
Share
فرمان در دست چه کسی است؟

انتصاب مدیران با مدرک غیر مرتبط در شهرداری به سود کیست؟

انتصابات هفته های اخیر و گماردن افرادی با تخصص هایی غیرمرتبط در مناصب تخصصی، تنها می تواند نشان دهنده نوعی رویکرد برای توازن در مدیریت شهری باشد که البته به نظر می آید در این زمینه موفقیتی حاصل نشده است.از طرفی بی شک انتخابات مجلس موضوعی است که می تواند نگاه بسیاری از گروهها و جریانات سیاسی را به شهرداری معطوف کند. از یکسو برخی ها در تلاش برای استفاده از این ظرفیت بزرگ خواهند بود و از طرفی برخی دیگر نیز دیده بانی می کنند

محمدرمضانی: طی هفته های اخیر شاهد برخی انتصابات در شهرداری اهواز بوده ایم که برخی انتقادات را در درون و بیرون از شورای شهر بدنبال داشته است. انتصابات هفته های اخیر و گماردن افرادی با تخصص هایی غیرمرتبط در مناصب تخصصی، تنها می تواند نشان دهنده نوعی رویکرد برای توازن در مدیریت شهری باشد که البته به نظر می آید در این زمینه موفقیتی حاصل نشده است.
از طرفی بی شک انتخابات مجلس موضوعی است که می تواند نگاه بسیاری از گروهها و جریانات سیاسی را به شهرداری معطوف کند. از یکسو برخی ها در تلاش برای استفاده از این ظرفیت بزرگ خواهند بود و از طرفی برخی دیگر نیز دیده بانی می کنند و تحولات شهرداری را رصد و مورد نقد جدی قرار خواهند داد.  از این روی به نظر می رسد فعالیت های شهرداری اهواز چندان آسان نخواهد بود و او از دید تیزبین رسانه ها و منتقدان چندان در امان نخواهد بود مگر آنکه رویه تغییر کند.
این نگاهها بر تحولات درونی شورا چه تاثیراتی خواهد گذاشت؟
به نظر می رسد اینک که سیدخلف موسوی با رای بالای اعضای شورا بر مسند شهرداری تکیه زده است دیگر چندان از تفرق در درون شورا ناراحت نیست و چه بسا گروه های مختلفی که در شورا ایجاد شده بتواند ثبات مدیریتی وی را بدنبال داشته باشد. از این رو نزدیکان شهردار ترجیح خواهند داد تا اختلافات درونی اعضای شورا بر سر مسائل مختلف پابرجا باقی بماند و آنها چندان به شهردار معطوف نشوند.
اما موضوع این است که اوایل شهریور ماه سال جاری، تغییر رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت. بر همین اساس معادلات درونی شورا نیز می تواند دستخوش تغییر و تحولات جدی شود.
به هر حال باید منتظر روزها و هفته های آینده و تحولات بعدی شورا و شهرداری بمانیم. آنوقت بهتر می توانیم در خصوص آینده رییس و هییت رییسه و نیز شهردار کنونی اهواز و ابقا یا عدم ابقای او نظر بدهیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

سلام من را به ... گلستان برسانيد
من لیسانس فلسفه دارم میشه منو هم مدیرعامل یا شهردار بذارن.خوب بلدم فلسفی حرف بزنم.اما جیبم خالیه که ....
انتصابات هفته های اخیر و گماردن افرادی با تخصص هایی غیرمرتبط در مناصب تخصصی، تنها می تواند نشان دهنده نوعی رویکرد برای توازن در مدیریت شهری باشد که البته به نظر می آید در این زمینه موفقیتی حاصل نشده است.
اگه تو لیسانس فلسفه داری من لیسانس مامایی دارم.تازه یه لیسانس مهندسی متالورژی هم گرفتم که میشه بگم مهندسی مامایی درس خوندم.حالا چون تو بلدی با فلسفه خوندن سفسطه کنی باید شهردار یا مدیرعامل بشی.من که مدرکم مرتبط تره تا تو فلسفه خون
نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.