خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 33259
Share

هوری : تساوی برابر صبا عادلانه بود/برای تراکتور جهنم زرد درست می‌کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان تساوی تیمش برابر صبا را عادلانه دانست.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان تساوی تیمش برابر صبا را عادلانه دانست.
حسن هوری در خصوص تساوی بدون گل شب گذشته تیمش مقابل صبای قم، اظهار کرد: بازی خوبی بود و خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در لیگ برتر بازی می‌کردند و صبا هم تیم با تجربه‌ای بود که به تازگی جمع و جور شده بود.
وی ادامه داد: در کل بازی متعادل بود و فکر می‌کنم نتیجه صفر بر صفر عادلانه بود. فکر می‌کنم تیم ما روز به روز بهتر شود و جا بیافتد. خاصیت تیم ما این است که جوان و با انگیزه می‌باشد و به نظرم بازی به بازی بهتر می‌شویم. در کل عملکرد ما در نخستین بازی خوب بود و بازیکنان آن چه را که آقای دست‌نشان گفته بود، اجرا کردند.
گلر تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از عملکرد خودش، درون دروازه گفت: گل نخوردم و گلری هم که گل نخورد، عملکردش بد نبوده است.
وی در پاسخ به این سوال که عقیل اعتمادیان هم دیگر گلر تیم است و به نظرتان شما می‌توانید در ادامه نیز خودتان را به عنوان سنگربان اول تیم معرفی کنید؟ گفت: این نظر مربی است و هر کسی که بهتر باشد درون دروازه قرار می‌گیرد. مهم این نیست که من بازی کنم یا نکنم، بلکه مهم موفقیت نفت است.
هوری در ادامه بیان کرد: مطمئناً نفت آبادان امسال می‌تواند رتبه تک رقمی به دست آورد؛ چرا که تیم ما با انگیزه و جوان است.
وی درخصوص قرعه تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، گفت: فکر می‌کنم قرعه‌های خوبی به ما خورده است و ما در آبادان با تراکتورسازی و سپاهان بازی داریم و از حمایت تماشاگران‌مان برخوردار هستیم و به نظرم این خوب است.
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص رویارویی تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر، عنوان کرد: مطمئن باشید با حمایت تماشاگران‌مان و بهره بردن از شرایط آب و هوایی، سه امتیاز این بازی خانگی را می‌گیریم و در آبادان جهنم زرد برای تراکتورسازی درست می‌کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.