خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 33244
Share

بهادری ‌: رطوبت 98 درصدی هندیجان/ شرجی تا آخر هفته ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که میزان رطوبت هوای صبح امروز هندیجان 98 درصد و شادگان و ماهشهر 93 درصد بوده است، گفت: شرجی تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که میزان رطوبت هوای صبح امروز هندیجان 98 درصد و شادگان و ماهشهر 93 درصد بوده است، گفت: شرجی تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.
کوروش بهادری ‌با بیان این که رطوبت بالای هوا در ماهشهر و کاهش میزان دید موجب لغو سفر امروز صبح رییس سازمان حفاظت محیط زیست شد، اظهار کرد:‌ امروز صبح میزان دید در ماهشهر به کمتر از یک هزار متر رسید و میزان رطوبت نیز به بیش از 93 درصد رسید.
وی با بیان این‌که دید مناسب برای نشست و برخاست هواپیما حدود 2 هزار کیلومتر است، افزود: میزان بالای رطوبت موجب ایجاد تشعشع در فرودگاه ماهشهر شد و از سوی دیگر فرودگاه ماهشهر نیز فاقد سامانه ناوبری هواشناسی است که در این شرایط، امکان فرود هواپیمای حامل خانم ابتکار وجود نداشت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این که اکنون وضعیت میزان دید بهتر شده است، گفت:‌ اکنون میزان دید در ماهشهر حدود 2 هزار متر است و برای فرود هواپیما مشکلی وجود ندارد و امکان پرواز وجود دارد.
بهادری با بیان این‌که خوزستان امروز صبح شاهد شرجی شدید بوده است، عنوان کرد: صبح امروز میزان رطوبت در هندیجان به 98 درصد، شادگان و ماهشهر 93، آبادان 90،‌ امیدیه 85 و دزفول و اهواز 60 درصد بود.
وی اظهار کرد: وضعیت شرجی و بالا بودن میزان رطوبت هوا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته اهواز با 47 درجه و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. همچنین تغییرات دمای هوای امروز اهواز بین 47 و 37 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.