خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 33229
Share

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در دارخوین شادگان خاکسپاری می شود

فرماندار شادگان گفت:همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر دارخوین شادگان تشییع و خاکسپاری می شود.

فرماندار شادگان گفت:همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر دارخوین شادگان تشییع و خاکسپاری می شود.
بهروز فرج اللهی در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس در دارخوین، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس، افزود:مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام، شنبه 9 مرداد ماه سالجاری مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 8 صبح با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان از میدان امام حسین(ع)دارخوین شروع شده و مقابل شهرداری دارخوین خاکسپاری می شود.
وی اظهار داشت:مراسم شبی با شهدا نیز، جمعه هشتم مردادماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) دارخوین برگزار می شود.
فرج اللهی اظهار داشت:همه ما مدیون شهدا هستیم چرا که اقتدار، بزرگی و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
فرماندار شادگان از همه مردم شهید پرور شهرستان شادگان برای حضور هرچه باشکوه ترمردم در این مراسم معنوی دعوت کرد.
امام جمعه شهرستان نیز در این نشست، عزت و اقتدار کشور را مدیون جانفشانی شهدای دفاع مقدس دانست و تصریح کرد:اگر کشورمان در منطقه ای پرآشوب مانند خاورمیانه از امنیت برخوردار است، باید قدردان شهدای دفاع مقدس و خانواده آنان باشیم.
حجت الاسلام سیدمجید شرفی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تاکید کرد و گفت:با توجه به تهدیدات فراوانی که همواره از سوی دشمنان علیه کشورمان وجود دارد، انتقال ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند کشور را در مقابل چنین تهدیداتی بیمه کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.