خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 33222
Share

پایان مسابقات بسکتبال باشگاه‌های اهواز

رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های اهواز با قهرمانی تیم شاهین اهواز به کار خود پایان داد.

رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های اهواز با قهرمانی تیم شاهین اهواز به کار خود پایان داد.
حسین منصورزاده، ناظر فنی این مسابقات اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (سوم مردادماه) با برگزاری دیدار فینال بین تیم‌های شاهین و آینده‌سازان به کار خود پایان داد.
وی افزود: در دیدار فینال، شاهین اهواز موفق شد با نتیجه 85 بر 79 تیم آینده‌سازان را شکست دهد و به قهرمانی برسد و آینده‌سازان نیز بر سکوی دوم ایستاد. همچنین دوم مردادماه در دیدار رده‌بندی، تیم‌ دانشگاه شهید چمران اهواز با نتیجه 75 بر 63، باشگاه میلاد را شکست داد و سوم شد.
مسوول کمیته مسابقات هیات بسکتبال خوزستان گفت: در حاشیه این رقابت‌ها، مسابقات فردی و نمایشی نیز برگزار شد که در بخش پرتاب سه امتیازی، مازیار پرتار از نفت اهواز، در بخش دانک، مهد هلیچی از آینده‌سازان و در پرتاب پنالتی، بهرام محسنی از بانک ملی، به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
وی با اشاره به بازیکنان برتر تیم‌های شرکت‌کننده نیز عنوان کرد: قاسم ساکی و مهدی برون هر دو از آینده‌سازان، کیومرث رومیانی از دانشگاه شهید چمران اهواز، حجت شریفی از باشگاه میلاد، محمد بختیاری از باشگاه نفت اهواز، سعید گله‌داری از شاهین اهواز و شفیع سعیداوی از تیم ناصرخسرو به عنوان بازیکنان برتر تیم‌های شرکت‌کننده معرفی شدند.
منصورزاده گفت: این رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و جا دارد از منوچهر جعفرپور، مسوول کمیته مسابقات هیات بسکتبال اهواز نیز قدردانی کنم. همچنین از این رقابت‌ها استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت گرفت.
وی بیان کرد: همچنین روز گذشته در حاشیه دیدار فینال، طی مراسمی حکم رییس هیات بسکتبال اهواز به ناصر پژمان که از ملی‌پوشان سابق بسکتبال ایران است، اهدا شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.