خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 33220
Share

تبیین اقتصاد مقاومتی در نشست‌های نخبگان و مستعدین برتر خوزستان

نشست‌های تخصصی نخبگان و مستعدین برتر خوزستان با محوریت تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه دیدگاه‌ها در خصوص چگونگی نقش‌آفرینی نخبگان در تحقق اقتصاد‌ مقاومتی برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی نخبگان و مستعدین برتر خوزستان با محوریت تبیین اقتصاد مقاومتی و ارائه دیدگاه‌ها در خصوص چگونگی نقش‌آفرینی نخبگان در تحقق اقتصاد‌ مقاومتی برگزار می‌شود.
در راستای برگزاری همایش ملی "نقش نخبگان فردا در اقتصاد مقاومتی" و فرآیند این همایش، نشست‌های تخصصی در استان در میان نخبگان و مستعدین برتر با محوریت تبیین اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.
ارائه دیدگاه شرکت‌کنندگان در خصوص چگونگی نقش‌آفرینی نخبگان در تحقق اقتصاد‌ مقاومتی، جمع‌آوری بهترین ایده‌ها، نظرات و اقدامات انجام‌شده و معرفی حداکثر سه طرح یا ایده به دبیرخانه همایش از موارد مدنظر در برگزاری این نشست‌ها است.
محورهای نشست‌های هم‌اندیشی عبارت از مشارکت در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی (از قبیل تبلیغ مصرف کالای داخلی، ارائه الگوی صحیح مصرف و ترویج سرمایه‌گذاری داخلی)، مقاوم‌سازی اقتصاد از طریق تولید و انتشار دانش، نقش نخبگان فردا در کارآفرینی و ارائه طرح‌های عملیاتی، تبیین و حل مسائل صنعتی و اجتماعی در اقتصاد مقاومتی توسط نخبگان فردا، مدیریت نهادهای اقتصادی-صنعتی توسط نخبگان فردا و مشارکت نخبگان فردا در فرآیندهای سیاست‌گذاری فناوری، نوآوری و صنعتی است.
این همایش نیمه اول شهریورماه با حضور منتخبان استان‌ها در مازندران برگزار خواهد شد و منتخبان نهایی در دهمین همایش ملی نخبگان فردا که مهرماه در تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند که در نهایت از عملی‌ترین و مؤثرترین طرح‌ها درباره نقش نخبگان جوان در تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت مالی و اجرایی می‌شود.
آخرین مهلت ارسال آثار به همایش "نقش نخبگان فردا در اقتصاد مقاومتی" 20 مرداد‌ماه اعلام شده است؛ نخبگان علاقه‌مند می‌توانند فرم ثبت‌نام خود را به دبیرخانه دهمین همایش نخبگان فردا به آدرس ham@bmn.ir ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 63478148-021 و 63478112-021 تماس بگیرند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.