خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 33216
Share

دهدشتی زاده : برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره کل استاندارد خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: 27 دوره آموزشی برای مسئولان کنترل کیفیت در محل اداره کل استاندارد استان خوزستان برگزار شده است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: 27 دوره آموزشی برای مسئولان کنترل کیفیت در محل اداره کل استاندارد استان خوزستان برگزار شده است.
رضا دهدشتی زاده ضمن تاکید بر نقش و اثرگذاری آموزش در ارتقای کیفیت عملکرد اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال به 273 نفر از مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و آزمایشگاه‌های همکار به میزان 2 هزار 636 نفر-ساعت توسط این اداره کل آموزش داده شده است.
وی افزود: در این مدت برای 115 نفر از کارشناسان اداره کل نیز به میزان 752 نفر ـ ساعت دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار شده است.
مدیرکل استاندارد استان خوزستان تصریح کرد: 3 هزار و 78 نفر ـ ساعت آموزش نیز به سایرین مانند اشخاص به غیر از مسئولان کنترل کیفیت مانند دانشجویان، اصناف، کارشناسان واحدهای صنعتی و .... و 67 نفر ـ ساعت آموزش به کارشناسان استاندارد در سه ماهه اول امسال داده شده است.
وی گفت: در این مدت 27 دوره آموزشی برای مسئولان کنترل کیفیت و 5 دوره آموزشی برای کارشناسان این اداره کل در محل اداره کل استاندارد استان خوزستان برگزار شده است.
وی خاطر نشان کرد: از دوره‌های برگزار شده در سال‌جاری می‌توان به آشنایی با تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، ابزارهای هفت‌گانه کنترل کیفیت، محورهای ترویج استاندارد و ... اشاره داشت.
دهدشتی زاده افزود: تعداد 10 مراکز آموزشی تائید صلاحیت شده و 13 شرکت حقوقی فعال در زمینه تدوین استاندارد و تعداد 2 دفتر استاندارد در دانشگاه‌ها و سازمان‌های استان خوزستان فعال هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.