خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 32984
Share
رئیس کل دادگستری خوزستان:

دستور پیگیری حقوق های نامتعارف در خوزستان صادر شد

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در این استان نیز مواردی از پرداخت حقوق های نامتعارف مشاهده شده است، گفت:اداره کل بازرسی استان خوزستان در حال جمع آوری اطلاعات در این خصوص است.فرهاد افشارنیا با اظهار تاسف از پرداخت چنین

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در این استان نیز مواردی از پرداخت حقوق های نامتعارف مشاهده شده است، گفت:اداره کل بازرسی استان خوزستان در حال جمع آوری اطلاعات در این خصوص است.
فرهاد افشارنیا با اظهار تاسف از پرداخت چنین حقوق هایی از بیت المال 'دانسته یا ندانسته' افزود:قطعا بسیاری از این پرداخت ها ناروا بوده است.
مقام عالی قضایی استان خوزستان با اشاره به ماموریت اداره بازرسی جهت بررسی فیش های حقوقی نامتعارف گفت:اداره بازرسی کل براساس دستور ریاست قوه قضائیه ماموریت دارد آمار حقوق هایی که دریافتی نامتعارف از حساب های دولتی و عمومی دارند را در تمام استانها شناسایی کند تا برخورد قانونی با آنان انجام شود.
وی همچنین یکی از مواردی که موجب نگرانی مردم خوزستان شده تیراندازی در مجالس عنوان کرد و گفت:وجود سلاح های غیر مجاز و مجاز در دست برخی افراد موجب شده تا شعبه ویِژه ای در این خصوص تشکیل شود.
رییس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد که معضل تیراندازی در استان خوزستان باید ساماندهی و مدیریت شود.
شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.