خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 32806
Share

پیام استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم روزه دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مظلومان دعوت کرد.

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم روزه دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مظلومان دعوت کرد.
در پیام غلامرضا شریعتی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم"
فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می افشانند و روز گرامیداشت قدس عزیز بزرگترین یادگار امام راحل و بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است. روز قدس، روز عهد و پيمان با واژه هاي ايثار، مقاومت و عدالت خواهي است. اين روز بزرگ نه تنها به مردم مظلوم فلسطين بلكه متعلق به همه جهانيان است، روزی که مظلومان وعدالت خواهان فریاد ايستادگي حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند ایستادگی و مقاومتی که همیشگی بوده است.
حضور پرشور مردم مومن و ولايت مدار خوزستان در راهپيمايي ويژه اين روز، نشان دهنده اين است كه روحيه ايثار و مقاومت و مبارزه عليه استكبار و حكومت هاي ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود.
اینجانب با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و دوشادوش مسئولان نظام این حرکت عظیم را نمايان كننده عظم و اراده مردمي می دانم که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده اند.
دکتر غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان"


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.