خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 32799
Share

قدرتی : مسیرهای برگزاری راهپیمایی روز قدس در اهواز از امشب مسدود می شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت های ترافیکی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در اهواز اعمال و مسیرهای برگزاری از امشب مسدود می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت های ترافیکی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در اهواز اعمال و مسیرهای برگزاری از امشب مسدود می شود.
سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم روز جهانی قدس، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ ظهر فردا در برخی از مسیرها ممنوع می شود.
وی افزود: تردد از میدان مولوی به سمت سه راهی آزادگان، از میدان شهدا به طرف خیابان آزادگان جنوبی، از تقاطع سلمان به طرف تقاطع امام ـ شریعتی، از تقاطع سه راهی طالقانی به طرف تقاطع امام ـ شریعتی، کلیه فرعی های ورودی به خیابان امام شرقی و غربی و از سه راهی سلمان فارسی به طرف چهارراه آبادان ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به اینکه در صورت نیاز محدودیت از تقاطع پاداد هم اعمال می شود، تصریح کرد: از تقاطع کیکاووس ـ آتش نشانی به سمت چهارراه آبادان، خیابان های فرعی منتهی به مصلی مهدیه امام خمینی، خیابان امام شرقی از نبش کمپانی به سمت خیابان شریعتی نیز مسیرهای ممنوع برای تردد هستند.
قدرتی بیان کرد: مسیر خیابان کمپانی به چهارراه آبادان، خیابان امام شرقی، غربی و تمام فرعی های منتهی به آن و همچنین خیابان های فرعی منتهی به خیابان سی متری هم از دیگر مسیرهای ممنوع هستند.
وی تأکید کرد: تمامی مسیرهای اعلام شده از ساعت ۲۲ امشب تا پایان مراسم روز قدس مسدود می شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان یادآور شد: از تمامی شهروندان اهوازی تقاضا داریم تا در روز راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده و مانند گذشته همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.