خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 32755
Share

هاشم نژاد: توزیع سه هزار بسته غذایی در ایام ماه رمضان توسط هلال احمراهواز

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از توزیع بیش از سه هزار بسته غذایی بین خانواده های بیماران سرطانی بیمارستان شفا، محرومان روستایی و حاشیه نشین این شهرستان در ایام ماه رمضان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از توزیع بیش از سه هزار بسته غذایی بین خانواده های بیماران سرطانی بیمارستان شفا، محرومان روستایی و حاشیه نشین این شهرستان در ایام ماه رمضان خبر داد.
سید فتح الله هاشم نژاد با اشاره به توزیع این بسته های غذایی و سایر برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان در ایام ماه رمضان اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی جمعیت هلال احمر اهواز توجه به خانواده های بیماران، نیازمندان و محرومان در ماه رمضان است که به همین منظور تاکنون بیش از 15 برنامه سفره افطاری و توزیع بیش از سه هزار بسته غذایی را در دستور کار داشتیم.
وی افزود: در همین راستا حدود 70 بسته غذایی دوشنبه شب در بین خانواده های بیماران سرطانی بیمارستان شفا اهواز توزیع شد.
رئیس جمعیت هلال احمراهواز ادامه داد:همچنین یکشنبه شب همزمان با بیست و یکمین روز از ماه رمضان بیش از 60 بسته غذایی نیز بین رفتگران زحمتکش شهرداری منطقه هشت اهواز توزیع شد.
وی بیان کرد: داوطلبان هلال احمر استان و شهرستان اهواز بدون هیچ چشم داشتی در مناطق سخت گذر و محروم بیشتر وقت خود را صرف خدمت رسانی به نیازمندان می کنند و امید است که دستگاه های استان این نیروی زحمتکش را در اجرای برنامه های خیرخواهانه خود همراهی کنند.
وی گفت: تا پایان ماه مبارک توزیع بسته های غذایی نیز در مناطق مختلف اهواز ادامه می یابد.
وی بیان کرد:خیران استان و بخصوص شهرستان اهواز همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر این شهرستان داشته و همواره ما را در راستای حمایت از نیازمندان همراهی و تمامی مخارج مورد نیاز برنامه های حمایتی را تامین کرده اند که این حمایت ها قابل تقدیر است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.