خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر : 32701
Share
ناصری نژاد:صرف هزینه‌های هنگفت پرواز‌های چارتری برای مدیران پروازی

فرصت‌های شغلی خوزستان در اختیار غیر بومی‌هاست

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با ابراز خوشحالی از اینکه تلاش 18 نماینده استان و مطالبه مردم مبنی بر انتخاب استاندار به ثمر نشست، تصریح کرد: درست است که استان خوزستان از قومیت‌ها و طیف‌ها و زبان‌های مختلف بهره می‌برد اما ما جزو یک خانواده بزرگ بوده و مشکلات و دغدغه‌های ما هم یکی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به صرف هزینه‌های هنگفت پرواز‌های چارتری برای مدیران پروازی، گفت: فرصت‌های شغلی خوزستان در اختیار غیر بومی‌ها است.
حجت‌الا‌سلام مجید ناصری‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید خوزستان با ابراز گلایه از عدم حضور بزرگان دولت روحانی در استان خوزستان اظهار کرد: انتظار می‌رفت در جلسه تودیع و معارفه استاندار خوزستان شخص معاون اول رئیس جمهور یا وزیر کشور حضور داشته باشند.
وی با دعای خیر برای استاندار جدید استان گفت: همه ما برای استاندار جدید دعا می‌کنیم، زیرا مسئولیت سنگین و عظیم را در استان تقبل کرد و بر این اساس همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی در استان را با وی می‌طلبد.
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با ابراز خوشحالی از اینکه تلاش 18 نماینده استان و مطالبه مردم مبنی بر انتخاب استاندار به ثمر نشست، تصریح کرد: درست است که استان خوزستان از قومیت‌ها و طیف‌ها و زبان‌های مختلف بهره می‌برد اما ما جزو یک خانواده بزرگ بوده و مشکلات و دغدغه‌های ما هم یکی است.
وی از مسؤولان و مدیران کشوری و استانی درخواست کرد به وحدت و همدلی استان کمک کرده و دیگران را به همدلی دعوت کنند.
ناصری‌نژاد با بیان اینکه یکی از عامل‌های ایجاد اختلاف تبعیض است، تأکید کرد: در واقع استان دیگر تحمل اختلاف و دغدغه‌های این‌چنینی را ندارد و نمی‌تواند برای این مسائل وقت بگذارد، اکنون وقت آن رسیده که با همبستگی فرصت‌ها را از دست ندهیم.
وی با اشاره به بهره بردن استان از علما و نخبگان، فرهیخته و متخصص از استاندار جدید درخواست کرد از تمام افکار، طیف‌ها، جریان‌های موافق و مخالف در برنامه خود استفاده کند و نگذارد یک جریان یا طیف خاص در استان حاکم شود.
ناصری‌نژاد با اشاره به مشکل جدی بیکاری در استان خاطرنشان کرد: اکنون بزرگترین دغدغه ما بیکاری جوانان متخصص و تحصیلکرده استان است که روزانه بیش از 100 نفر از آنها به ما مراجعه می‌کنند.
نماینده مردم شادگان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی استفاده از نیروهای غیر بومی در پست‌های مدیریتی و کاری استان را در بر دارنده هزینه‌های هنگفت به منظور پرواز‌های چارتری دانست و این کار آنها را از عامل‌های مهم ایجاد بیکاری در استان عنوان کرد و افزود: فرصت‌هایی که باید مال استان و در اختیار جوانان استان باشد به تصرف غیربومی درآمده است.
وی با ابراز تأسف از مهاجرت‌هایی که به دلیل مشکلات زیست محیطی و آلودگی آب در استان اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از میزان مهاجرت خوزستانی‌ها به استان‌های دیگر ندارم اما به طور حتم مهاجرت نتایج خوبی برای استان نخواهد داشت.
ناصری‌نژاد با بیان اینکه اکنون و در فصل گرما و ماه مبارک رمضان اغلب روستاهای استان از آب شرب لازم هیچ بهره‌ای نمی‌برند، تأکید کرد: انتقال آب از سرشاخه‌های استان نه تنها به ضرر استان بوده، بلکه به ضرر کشور نیز است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با عزم ملی و بر اساس حفظ و حمایت از منافع مردم از استاندار جدید حمایت کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.