خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۰۷
کد خبر : 32665
Share

2 نشان طلای فرنگی‌کاران خوزستانی در تورنمنت بين‌المللی لهستان

فرنگی کاران خوزستانی در تورنمنت بين المللي پيت‌لاسينسكي لهستان، دو نشان طلا را برای ایران به ارمغان آوردند.

فرنگی کاران خوزستانی در تورنمنت بين المللي پيت‌لاسينسكي لهستان، دو نشان طلا را برای ایران به ارمغان آوردند.
این رقابت ها از 29 خردادماه به مدت دو روز در شهر اسپالا برگزار شد.
در وزن ۵۹ کیلوگرم، مهرداد مردانی نماینده خوزستانی شرکت کننده در این پیکارها، در دور اول خوزه رودریگز از ونزوئلا را ۸ بر صفر شکست داد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی، آندری مارتینیوک از اوکراین را ۴ بر صفر از پیش رو برداشت. مردانی در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر آرسن ارالیف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف مصری در مرحله نیمه نهایی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 66 کیلوگرم، مهدی زیدوند فرنگی کار خوزستانی اعزامی به این مسابقات، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر كي‌ووك چويي از كره جنوبي با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. زیدوند در دور بعد مقابل ماتئوس برناتک از لهستان قرار گرفت که توانست با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد. او در مرحله نیمه نهایی میگوئل مارتینز از کوبا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. این ورزشکار خوزستانی در دیدار پایانی نیز مقابل ریو هان از کره جنوبی با نتيجه 4 بر 3 به پيروزي رسيد و گردن آویز طلا را به دست آورد.
در وزن 75 كيلوگرم نیز پيام بويري دیگر خوزستانی حاضر در این رقابت ها، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل اوكرام زيد از مراكش با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل مارک مادسن دانمارکی در دور بعد، بویری از دور رقابت ها کنار رفت و دهم شد.
در وزن 80 کیلوگرم، رامین طاهری دیگر خوزستانی اعزامی به این پیکارها، در دور نخست استراحت کرد، سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ادوارد سرگیسیان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید. طاهری در مرحله یک چهارم نهایی نیز موفق شد، سومنین از فنلاند را ۷ بر صفر شکست دهد. او در مرحله نیمه نهایی موفق شد مقابل پیتر باشی از مجارستان که مدال های طلا و نقره جهان را در کارنامه خود دارد، با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری برسد و راهی دیدار فینال شود. طاهری در دیدار پایانی نیز برابر پاول پامینچوک از بلاروس رفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد و مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.
در وزن 130 كيلوگرم هم امير قاسمي‌منجزي، فرنگی کار خوزستانی در دور اول مانتاس كنيستاوتاس از لتوني را 6 بر یک شکست داد. در همين وزن بشير باباجان زاده نیز حضور داشت که او در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد با لوكاس باناك از لهستان گذشت. دو نماینده ایران در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در یک کشتی بسیار نزدیک، بشیر باباجان زاده موفق شد با نتیجه 4 بر 3، قاسمی‌منجزی را از پیش رو بر دارد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. باباجان زاده در این مرحله مقابل آرمین موزائس ماجوروس از مجارستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او در اين ديدار مقابل ماكسيم پاسكوف از بلاروس با نتيجه 8 بر صفر پيروز شد و به مدال برنز رسيد. قاسمی منجزی نیز با شکست باباجان زاده در مرحله نيمه نهايي، از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.