خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 32324
Share

متقیان : به دنبال اهتزاز پرچم ایران در پارالمپیک هستم

بانوی ملی‌پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان با بیان این‌که همیشه به مدال طلای پارالمپیک فکر می‌کنم، گفت: امیدوارم پرچم ایران را در پارالمپیک به اهتزاز درآورم.

بانوی ملی‌پوش خوزستانی دو و میدانی جانبازان و معلولان با بیان این‌که همیشه به مدال طلای پارالمپیک فکر می‌کنم، گفت: امیدوارم پرچم ایران را در پارالمپیک به اهتزاز درآورم.
هاشمیه متقیان در خصوص کسب سهیمه پارالمپیک ریو در ماده پرتاب نیزه، اظهارکرد: در مسابقات باشگاهی کشور که سطح بالایی داشت با توجه به این‌که ورودی 17 متر و 59 سانتی‌متر را برایم در نظر گرفته بودند، توانستم با ثبت رکورد 17 متر و 97 سانتی‌متر، ورودی پارالمپیک را به دست آورم.
وی بیان کرد: رقابت واقعا بسیار سخت و پر استرس بود و من هم پیش از شرکت در مسابقات، جهت آماده‌سازی نزدیک به پنج ماه در خرم‌آباد زیر نظر آقای بهرامی، مربی تیم‌ملی به تمرین پرداختم. مربی‌ام تمام شرایط مسابقه را برایم در تمرینات شبیه‌سازی کرده بود و تمرینات او در کسب این سهمیه تاثیرگذار بود.
بانوی ملی‌پوش خوزستانی با بیان این‌که همیشه به مدال طلای پارالمپیک فکر می‌کنم، گفت: خدا را شکر پله اول را که کسب سهمیه بود با موفقیت پشت سر گذاشتم و ان‌شاءالله بتوانم در برزیل هم مدال خوش‌رنگ کسب کنم. سطح مسابقات در پارالمپیک خیلی بالا است و سه حریف قدرتمند از کشورهای آلمان، الجزایر و برزیل پیش رو دارم. در حال حاضر بین چهار نفر برتر دنیا هستم و در ادامه نیز تلاشم را می‌کنم.
وی خاطرنشان‌کرد: رکوردی که در دست حریفانم است، مربوط به تمرینات‌شان است در حالی که شرایط مسابقه با تمرین متفاوت است و باید خودمان را برای جو مسابقات هم آماده کنیم. ان‌شاءالله تا پارالمپیک رکورد فعلی‌ام را ارتقا می‌بخشم و امیدوارم بتوانم مدال کسب کنم و فقط هم به همین موضوع فکر می‌کنم.
متقیان گفت: مسابقات بین‌المللی اوکراین و آلمان را پیش از شرکت در پارالمپیک پیش‌رو داریم و ان‌شاءالله در همین مسابقات بتوانم رکورد فعلی‌ام را افزایش دهم.
وی با بیان این‌که پارالمپیک ریو نخستین حضورم در این مسابقات است، افزود: حس خیلی خوبی است و باورم نمی‌شود به این مرحله رسیده‌ام. من در اولین حضورم در مسابقات پارآسیایی نیز توانستم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و یادم نمی‌رود که آن زمان نمی‌توانستم جلوی اشک‌هایم را که از سر شوق بودند، بگیرم. سطح پارالمپیک هم از هر مسابقه‌ای بالاتر است و امیدوارم در این مسابقات هم بتوانم افتخارآفرینی کنم و این‌بار پرچم ایران را در پارالمپیک به اهتزاز درآورم.
این ملی‌پوش خوزستانی در پایان گفت: از مسوولان استان انتظار دارم که بیشتر به ورزش معلولان توجه کنند، البته جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی کنم؛ از زمانی که کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش استان شده، خیلی به هیات جانبازان و معلولان کمک کرده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.