خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 32320
Share
با امضاء ۹ عضو شورای شهر آبادان

طرح سؤال از شهردار آبادان کلید خورد/ شهردار موظف به پاسخ‌گویی است

امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهرآبادان طرح سؤال از شهردار این شهر با امضا ۹ عضو شورا کلید خورد.

 امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهرآبادان طرح سؤال از شهردار این شهر با امضا ۹ عضو شورا کلید خورد.
نائب رئیس شورای شهرآبادان با اعلام اینکه با تأیید 9 عضو شورای شهرآبادان، پرسش‌هایی به‌صورت مکتوب به شهردار ارسال می‌شود، اظهار داشت: شهردار آبادان موظف به پاسخ‌گویی به این سؤالات است.
وی افزود: با توجه به غیبت 2 هفته‌ای شهردار و مشکلات موجود طبق تشخیص 9 نفر از اعضای شورا این سؤالات مطرح‌شده است که نیاز به توضیح شهردار دارد.
مکوندی افزود: این طرح پرسش طبق ماده 73 قانون شوراها مطرح‌شده است که به‌موجب آن شهردار حداکثر ظرف 15 روز پس‌ از آن باید در شورا حاضرشده و به سؤالات پاسخ دهد.
نائب رئیس شورای آبادان اعلام کرد: بلاتکلیفی پروژه‌ها در سطح شهر به ویژه پروژه‌های  عمرانی که از سال 94 تاکنون دارای وضعیت نامشخصی بودند جزء سؤالات مطرح‌شده در شورا هستند.
وی اظهار کرد: نامشخص بودن پارک‌های رضوان، بوستان و همچنین پارک‌هایی که با هزینه‌های هنگفت ایجاد می‌شوند اما براثر نادیده گرفتن امکانات زیرساختی خشک می‌شوند نیز در پرسش‌های اعضای شورا مطرح‌شده است.
مکوندی بیان کرد: وضعیت بهداشت سطح عمومی شهر، لایروبی جوی‌ها و مسیرهای آبراه، انتصابات و تغییر و تحولات بی‌مورد در سطح شهر دیگر مسائل مطرح‌شده در پرسش‌ها را شامل می‌شود.
طبق قانون شوراها پس از طرح سؤال از شهردار، وی حداکثر ظرف 15 روز پس از تاریخ ابلاغ باید در محل شورا حاضر شده و به سؤالات پاسخ دهد و چنانچه اعضای شورا 2 بار از پاسخ شهردار قانع نشوند و در صورت درخواست یک‌سوم اعضای شورا استیضاح شهردار در دستور کار قرار می‌گیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.