خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 32317
Share

نتایج اولیه دکتری بدون آزمون آزاد اعلام شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج اولیه دوره‌های دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش‌محور ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام می‌شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج اولیه دوره‌های دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش‌محور ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام می‌شود.
دکتر بهروز دانشیان با اعلام خبر فوق افزود: نتایج اولیه پذیرش دوره‌های دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش‌محور ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۰ خرداد اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.
وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبان دوره های بدون آزمون و پژوهش‌محور دکتری تخصصی ۹۵ که شماره پرونده خود را در اختیار ندارند، می‌توانند از طریق تلفن گویا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳ و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره پرونده اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند. با توجه به این‌که اعلام نتایج نهایی از طریق شماره پرونده صورت می‌گیرد، لازم است داوطلبان در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را داشته باشند.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: زمان و مکان مصاحبه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش‌محور ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.