خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 32309
Share

امین‌فر : برای تک‌رقمی ‌شدن تلاش می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: نمی‌خواهیم برای ماندن در لیگ برتر تیم ببندیم، بلکه برای تک رقمی‌شدن تلاش می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: نمی‌خواهیم برای ماندن در لیگ برتر تیم ببندیم، بلکه برای تک رقمی‌شدن تلاش می‌کنیم.
غلام‌حسین امین‌فر در خصوص برگزاری جشن صعود به لیگ برتر تیم نفت آبادان که قرار است امروز (دوشنبه) در آبادان برگزار شود، اظهارکرد: این جشن عمومی نیست و با حضور کادرفنی و تمام بازیکنان و همچنین مسوولان دستگاه‌هایی که در صعود ما نقش داشتند، برگزار می‌شود. همچنین لیدرهای تیم و 40 تا 50 تماشاگر که از ما حمایت داشتند نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.
وی در ادامه درخصوص انتخاب سرمربی این تیم نیز گفت: طی دو سه روز آینده سرمربی قطعی خواهد شد ولی گزینه اصلی آقای دست‌نشان است اما یکسری صحبت‌ها باید شود تا همه چیز قطعی شود.
سرپرست تیم فوتبال نفت ‌آبادان افزود: از بازیکنان سال گذشته نیز تعدادی که برای فصل پیش‌رو نیاز هستند، مدنظر می‌باشند و آن تعدادی را هم که نمی‌خواهیم، در لیست خروجی قرار می‌گیرند. در لیگ یک، لیست بازیکنان بزرگسال‌مان 22 نفر بود، در حالی که برای لیگ برتر این لیست، 18 نفره است و خود به خود چند نفر خط می‌خورند. ضمن این‌که باید با جذب بازیکنان قوی‌تر نیز ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم و طبیعتا باید یکسری از بازیکنان که از نظر فنی مدنظر نیستند، در لیست مازاد قرار گیرند تا بتوانیم نفراتی را جایگزین کنیم. ما هم بیکار نیستیم و با بازیکنان مدنظر صحبت می‌کنیم، هرچند که نظر سرمربی تیم مهم است.
وی در پیش‌بینی‌اش از عملکرد نفت ‌آبادان در لیگ برتر، گفت: تمام تلاش مجموعه باشگاه و هیات مدیره که در تهران و آبادان مستقر هستند، این است که بتوانیم رتبه خوبی در جدول به دست آوریم. نمی‌خواهیم برای ماندن، تیم ببندیم؛ بلکه برای تک رقمی‌شدن تیم تلاش می‌کنیم و هدف ما در سال اول رسیدن به این مهم است.
امین‌فر بیان کرد: با توجه به پتانسیل و تماشاگری که در آبادان داریم، می‌توانیم مانند استقلال خوزستان در برنامه سه ساله‌مان، مدعی قهرمانی در لیگ برتر هم باشیم.
وی در خصوص بودجه این تیم نیز گفت: اساس‌نامه‌ وزارت نفت به این صورت است که نمی‌تواند برای لیگ حرفه‌ای هزینه کند، البته ما شرایط نفت‌ تهران را نداریم و وضعیت شهر به صورتی است که مردم آبادان با فوتبال زندگی می‌کنند و فوتبال روی زندگی‌شان تاثیرگذار است و این را تمام مدیریت وزارت نفت هم می‌داند و با توجه به قولی که داده‌اند، در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت. آن‌ها گفته‌اند که ما هیچ دغدغه مالی نخواهیم داشت و ان‌شاءالله از طرق قانونی بودجه لازم تامین می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.