خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 32284
Share
کسی که باید طلبکار باشد ما هستیم

مظلومی: انتظار داشتند بدون بازیکنان در فینال حاضر شویم

سرمربی تیم استقلال گفت: برخی انتظار داشتند که ما بدون بازیکن در فینال حاضر شویم، ناعادلانه این است که ما 16 روز در شرایط مسابقه قرار نداشتیم.

سرمربی تیم استقلال گفت: برخی انتظار داشتند که ما بدون بازیکن در فینال حاضر شویم، ناعادلانه این است که ما 16 روز در شرایط مسابقه قرار نداشتیم.
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش در فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل ذوب‌آهن در هتل پارس کاروانسرای آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در این خاک مقدس که شهدای زیادی را در راه میهن عزیزمان تقدیم انقلاب کرد حضور پیدا کرده‌ایم.
وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در مسابقه صبح امروز، ادامه داد: امیدوارم والیبال ایران بتواند پس از 52 سال سهمیه المپیک را کسب کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در تشریح وضعیت این تیم برای بازی امروز تصریح کرد: امروز در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که دو بازی در آسیا به انجام رسانده و از آمادگی خوبی برخوردار است و اگر قرار باشد تیمی از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کند ما هستیم، زیرا 16 روز دور از شرایط مسابقه قرار داریم.
مظلومی افزود: در حالی که تیم‌ها در حال بستن مجموعه خود برای فصل آینده هستند ما هنوز درگیر مسابقات جام حذفی هستیم و با این وضعیت باز هم می‌بینیم که افراد دیگری در این بین مدعی و طلبکار شده‌اند.
مظلومی عنوان کرد: کار سختی است که بتوان یک تیم را در شرایط مسابقه نگه داشت و اگر کسی بخواهد طلبکار باشد ما باید اعتراض کنیم.
سرمربی تیم استقلال تهران عنوان کرد: رقیب سرسختی را در بازی امروز در مقابل خود داریم اما آمده‌ایم تا جام را از آن خود کرده و به هواداران خود تقدیم کنیم.
وی در خصوص وضعیت غایبان این تیم در این دیدار یادآور شد: به جز خسرو حیدری و سجاد شهباززاده بقیه بازیکنان برای بازی امروز در لیست ما هستند و در صورت نیاز به کار گرفته خواهند شد.
 مظلومی در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ذوب‌آهن اشاره کرد: این صحبت‌ها بهانه جویی است، من برای افرادی که این صحبت‌ها را می‌کنند متأسفم، حتماً آقایان انتظار داشتند که ما بدون بازیکن در مقابل آنها قرار گیریم، ناعادلانه این است که ما 16 روز در شرایط مسابقه قرار نداشتیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: اگر این بازی در سوم خرداد برگزار می‌شد از شرایط بهتری بهره می‌بردیم، پیشنهاد من این است که فینال جام حذفی یا بلافاصله پس از پایان لیگ برتر برگزار شود یا در اواخر لیگ که تیم‌های بتوانند به نقل و انتقالات خود نیز بپردازند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.