خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 32271
Share

دولتشاهی :اعمال محدودیت ترافیکی در محور اهواز ـ خرمشهر همزمان با فینال جام حذفی

رییس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور اهواز ـ خرمشهر در روز برگزاری فینال جام حذفی خبر داد.

رییس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور اهواز ـ خرمشهر در روز برگزاری فینال جام حذفی خبر داد.
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: همزمان با برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر و پیش‌بینی ترافیک سنگین در مسیر اهواز ـ خرمشهر، محدودیت تردد خودروهای باری سنگین اعم از تریلرها و کامیون‌ها در این مسیر اعمال می‌شود.
وی افزود: بر این اساس، تردد کلیه خودروهای باری سنگین در این مسیر از ساعت 12 ظهر امروز (9 خرداد ماه) تا ساعت 24 امشب ممنوع خواهد بود.
دولتشاهی گفت: قطعا همزمان با برگزاری فوتبال جام حذفی ترافیک سنگینی در محور اهواز ـ خرمشهر شاهد خواهیم بود و از آنجا که این محور، دو طرفه و کم‌عرض است، به منظور پیشگیری از مشکلات و تسهیل کنترل ترافیک، این محدودیت در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مسیر آبادان ـ اهواز به عنوان مسیر جایگزین به منظور تردد خودروهای سنگین در مدت اجرای محدودیت ترافیکی معرفی شده است.
رییس پلیس راه خوزستان گفت: این محدودیت تنها در محور اهواز ـ خرمشهر و برای خودروهای سنگین اعمال می شود و دیگر مسیرها باز هستند.
وی افزود: نیروهای پلیس راه از صبح امروز در ورودی و خروجی مسیر اهواز ـ خرمشهر مستقر هستند و تیم‌ها به طور ویژه از ساعت 12 ظهر در این نقاط مستقر و خودروهای سنگین را جهت تغییر مسیر به سمت مسیر آبادان ـ اهواز راهنمایی خواهند کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.