خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 32266
Share

حردانی: برای کسب سومین طلا به پارالمپیک می‌روم

دو و میدانی‌کار معلول خوزستانی پس از کسب سهمیه پارالمپیک گفت: به ریو می‌روم تا سومین نشان طلا پارالمپیکم را کسب کنم.

دو و میدانی‌کار معلول خوزستانی پس از کسب سهمیه پارالمپیک گفت: به ریو می‌روم تا سومین نشان طلا پارالمپیکم را کسب کنم.
جواد حردانی در خصوص کسب سهمیه پارالمپیک در ماده پرتاب نیزه، اظهارکرد: پس از اتفاقاتی که بعد از مسابقات پارالمپیک لندن در زمینه تغییر ماده‌ها افتاد، این تغییر خیلی به ضرر من تمام شد و سر در گم شدم.
وی افزود: اما خدا را شکر در یک سال و نیم گذشته، تمام همت و تمرینم را روی کار در ماده جدیدم یعنی پرتاب نیزه گذاشتم و دو ماه زیر نظر آقای بهرامی، مربی تیم‌ملی، در استان لرستان تمرین کردم. در استان هم زیر نظر عموی خودم قادر حردانی به تمرین پرداختم و در نهایت در مسابقات باشگاهی کشور، موفق به کسب سهمیه ورودی مسابقات پارالمپیک ریو شدم.
وی بیان کرد: با ثبت رکورد 47 متر توانستم به صورت مستقیم جواز حضور در پارالمپیک را کسب کنم و در حال حاضر ورزشکارانی از آفریقای جنوبی، اوکراین و استرالیا حریفان اصلی من در این ماده هستند و رقابت بین ما چهار نفر است.
دارنده چندین مدال پارالمپیک افزود: از بین ما چهار نفر نیز هر کسی که بتواند رکورد خود را در پارالمپیک ارتقا بخشد، به نشان طلا دست پیدا می‌کند. رکورد من به سه حریف اصلی‌ام بسیار نزدیک است و تمام هم و غم من این است که با خوش‌رنگ‌ترین مدال که طلا است، از این مسابقات برگردم.
وی گفت: برای جواد حردانی که دارای دو نشان طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز پارالمپیک است، پارالمپیک ریو جای شوخی و خوش‌گذرانی نیست و فقط برای کسب مدال می‌روم و امیدوارم بتوانم به سومین نشان طلای پارالمپیکم دست پیدا کنم.
حردانی خاطرنشان‌کرد: امروز هم اولین روز تمرینم پس از مسابقات باشگاهی کشور است و با جدیت تمریناتم را آغاز می‌کنم تا به حد نصاب لازم برسم و در پارالمپیک ریو روی سکو باشم. مشکل خاصی هم ندارم و تمریناتم را ادامه می‌دهم.
وی با بیان این‌که طی مدتی که از این رشته به واسطه تغییر ماده دور بودم، کسی سراغی از من نگرفت، گفت: دوست دارم این نگاه‌ها تغییر کند؛ ورزشکاری که مدال‌آوری می‌کند و این همه از جوانی‌ و وقتش برای استان و کشورش می‌گذرد، نباید به واسطه این‌که در مقطعی از ورزش دور می‌شود، نادیده گرفته و به فراموشی سپرده شود. من در این مدت متوجه شدم که پیشکسوتان چه می‌کشند.
این ورزشکار خوزستانی در پایان بیان کرد: جا دارد از حمایت‌های حاجتی، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری که واقعا همیشه حامی من بوده و در کسب این سهمیه به من کمک کرده است، قدردانی کنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.