خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 32232
Share

بازدید کارشناسان ایتالیایی از زمین بیمارستان 2000 تختخوابی اهواز

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بازدید کارشناسان ارشد شرکت کنسرسیومی ایتالیایی از زمین بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز خبر داد.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بازدید کارشناسان ارشد شرکت کنسرسیومی ایتالیایی از زمین بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز خبر داد.
دکتر عطاء‌الله غدیری اظهار کرد: کارشناسان ارشد شرکت کنسرسیومی ایتالیایی که در هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با دانشگاه به منظور ساخت و تجهیز بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز منعقد کرده بودند، روز دوشنبه (3 خردادماه) به اهواز سفر کردند تا نخستین بازدید میدانی خود را از محل احداث این بیمارستان داشته باشند.
وی افزود: در این بازدید که به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام شد، کارشناسان مربوطه از زمین اختصاص داده شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای ساخت بیمارستان 2000 تختخوابی بازدید کردند.
مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این‌که اعتبار ساخت و تجهیز این بیمارستان از سوی شرکت ایتالیایی به صورت فاینانس تامین می‌شود، گفت: طبق مفاد این تفاهم‌نامه، 85 درصد هزینه‌های مورد نیاز برای ساخت و تجهیز بیمارستان توسط شرکت ایتالیایی تامین می‌شود و دانشگاه علاوه بر پرداخت بقیه هزینه، هزینه‌کرد کامل انجام شده را نیز پس از ساخت به صورت اقساط بازپرداخت خواهد کرد.
وی با اشاره به این‌که دانشگاه با هدف ساخت بیمارستانی در سطح استانداردهای جهانی و بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات اقدام به عقد این تفاهم‌نامه کرده است، اظهار کرد: ساخت بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی –درمانی است که در کل کشور انجام خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز 26 اردیبهشت ماه امسال به امضاء شرکت ایتالیایی و دانشگاه رسیده است و پس از بازدید کارشناسان این شرکت، آزمایش‌های ژئوتکنیکال بر روی خاک و موقعیت جغرافیایی انتخاب شده، انجام خواهد شد تا در سه هفته آینده پس از تایید نهایی آزمایش‌های لازم، بر اساس داده‌های ارائه شده توسط کارشناسان فنی و درمانی دانشگاه در خصوص مشخصات بیمارستان، طراحی بیمارستان انجام شود.
 وی گفت: در نهایت در مدت زمان سه ماه پس از تاریخ انعقاد تفاهم‌نامه، قرارداد ساخت و تجهیز بیمارستان تنظیم و به امضای طرفین می‌رسد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.