خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 32221
Share

رییس جدید بیمارستان گلستان اهواز معارفه شد

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پاسخگویی به نیاز جامعه در بخش سلامت و همچنین آموزش پزشکی در اهواز، به طور عمده در دو مرکز گلستان و امام(ره) خلاصه می‌شود و عهده‌داری مسئولیت در این مراکز بسیار سنگین و طاقت‌فرسا است.

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پاسخگویی به نیاز جامعه در بخش سلامت و همچنین آموزش پزشکی در اهواز، به طور عمده در دو مرکز گلستان و امام(ره) خلاصه می‌شود و عهده‌داری مسئولیت در این مراکز بسیار سنگین و طاقت‌فرسا است.
دکتر محمد فکور در آیین تودیع و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز ، اظهار کرد: من سابقه کار در این بیمارستان را دارم و علاقه خاصی به آن دارم. بیمارستان گلستان اهواز یک مرکز خاص است و شاید بتوان گفت چشم و چراغ اصلی دانشگاه جندی شاپور اهواز در بحث آموزش عالی و تربیت نیروهای متخصص و ماهر است.
وی گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان مادر عمل می‌کند و حجم بزرگی از فعالیت‌های آموزشی بالینی در دانشگاه جندی شاپور اهواز، عملا در این بیمارستان انجام می‌شود.
فکور افزود: مهم‌تر از آن، وجود حجم بالای کار به ویژه در بخش سلامت و درمان است که سهم این مرکز در این رابطه، به مراتب بیشتر است.
وی اظهار کرد: بیمارستان گلستان اهواز همچنین در مقولۀ پراهمیتی چون ایجاد رضایتمندی در نزد گیرندۀ خدمت به عنوان بزرگ‌ترین ارائه دهندۀ خدمات بهداشتی و درمانی در استان محسوب می‌شود. هرچند فعالیت‌های در حال انجام در مراکز دیگر نیز پررنگ و پر اهمیت است اما مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز یعنی بیمارستان گلستان اهواز، تجلی بخش عمدۀ سیاست‌های موجود در دانشگاه است که این فعالیت‌ها از اهمیت و توجه خاصی نزد ریاست و مسئولان برخوردار است.
رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعلل در ارائه مطلوب خدمات در این بخش، به راحتی می‌تواند به حیثیت دانشگاه و زحمات کشیده شده در آن خلل وارد کند ولو این‌که این قصور صرفا از جانب یک نگهبان درب ورودی بیمارستان سر بزند.
وی افزود: پاسخگویی به نیاز جامعه در بخش سلامت و همچنین آموزش پزشکی در اهواز، به طور عمده در دو مرکز گلستان و امام(ره) خلاصه می‌شود و عهده‌داری مسئولیت در این مراکز بسیار سنگین و طاقت‌فرسا است.
در این مراسم، دکتر حبیب حی‌بر به عنوان رییس جدید بیمارستان گلستان اهواز معرفی و از تلاش‌های دکتر حمیدرضا آرتی تقدیر شد. دکتر آرتی، به مدت چهار سال رییس این بیمارستان بوده است. همچنین دکتر حی‌بر فوق تخصص قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، پیش از این، بین سال‌های 90 تا 91  عهده‌دار ریاست مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.