خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 32216
Share

سیاحی :با پلیس و دوربین نمی توان جلوی تردد خودروهای سنگین را در شهر گرفت

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تردد خودروهای سنگین از پل سوم (شهید دقایقی) اهواز عنوان کرد: استمرار عبور خودروهای سنگین به عمر مفید پل ضربه می زند و بر سازه پل تاثیر دارد. باید اقدامی در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای سنگین از این پل در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تردد خودروهای سنگین از پل سوم (شهید دقایقی) اهواز عنوان کرد: استمرار عبور خودروهای سنگین به عمر مفید پل ضربه می زند و بر سازه پل تاثیر دارد. باید اقدامی در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای سنگین از این پل در نظر گرفته شود.
احمد سیاحی در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: نابسامانی جدی در هسته مرکزی شهر اهواز وجود دارد و جمعیت بسیار زیادی در مرکز شهر روزانه در حال تردد هستند.
وی افزود: مکلف هستیم که برای رفع مشکل ترافیک در هسته مرکزی شهر برنامه اجرایی داشته باشیم. باید حرکت شروع شود و در این حرکت وفاق جمعی لازم است. پلیس راهور، شهرداری و بخش های دیگر هر کدام در این خصوص وظایفی دارند و به همین جهت باید هماهنگی بین دستگاه وجود داشته باشد و با همدلی کارها را پیش برد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه باید بازه زمانی مشخصی برای هر پروژه ای در نظر گرفته شود، عنوان کرد: در خوزستان یاد گرفته ایم که هر حرکتی را شروع کنیم و در میانه راه آن را رها کنیم در حالی که باید بر برنامه زمان بندی شده تاکید شود.
سیاحی با اشاره به تردد خودروهای سنگین از پل سوم (شهید دقایقی) اهواز عنوان کرد: استمرار عبور خودروهای سنگین به عمر مفید پل ضربه می زند و بر سازه پل تاثیر دارد. باید اقدامی در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای سنگین از این پل در نظر گرفته شود. شهردار اهواز به من گفت که در برخی شبها تانکرهای سوخت رسان عراقی از پل شهید دقایقی تردد می کنند و باید الزاماتی بازدارنده جهت حل این مساله در نظر گرفت.
همچنین سرهنگ قدرتی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در این جلسه عنوان کرد: پل سوم، نبض شهر اهواز است و می دانیم با تخریب یا تعمیر این پل چه مشکلی در ترافیک شهر ایجاد می شود.
وی ادامه داد: به هیچ وجه با نیروی انسانی پلیس و دوربین های کنترل ترافیک نمی توان از تردد خودروهای سنگین از این پل جلوگیری کرد و باید تمهیدات و اقداماتی مناسب در نظر گرفته شود زیرا تردد این وسایل نقلیه سنگین مخاطره آمیز است.
فرمانده پلیس راهور خوزستان با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز جاده های استان عنوان کرد: بر اساس مصوبه های قبلی شورای ترافیک استان این نقاط شناسایی و برای برطرف کردن مشکلات آنها در شورای ترافیک مطرح خواهند شد؛ برخی از مصوبه های شورای ترافیک از سال های 93 و 94 تاکنون عملی نشده اند و این موجب می شود که در انجام برخی کارها با اخلال مواجه شویم.
قدرتی با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت معابر در خیابان ها عنوان کرد: در برخی اماکن، عابران به دلیل نامناسب بودن پیاده روها رغبت دارند در سوارروها تردد کنند که این موجب برخی مشکلات می شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.