خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 32210
Share

چاشی: فکر نمی‎کردم نایب‎قهرمان مسابقات بین‎المللی شوم

سنگنورد خوزستانی تیم‎ملی ایران گفت: تصور نمی‎کردم بتوانم در مسابقات بین‎المللی هند در بین 55 ورزشکار سراسر دنیا عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کنم.

سنگنورد خوزستانی تیم‎ملی ایران  گفت: تصور نمی‎کردم بتوانم در مسابقات بین‎المللی هند در بین 55 ورزشکار سراسر دنیا عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کنم.
سیدرضا چاشی در خصوص سطح مسابقات بین‌المللی هند و نایب‌قهرمانی‎اش در این رقابت‎ها، اظهارکرد: سطح این مسابقات کمی نسبت به رقابت‎های اصلی جام‎جهانی پایین‎تر بود، چرا که تعداد رقبا کمتر بود؛ با وجود این، سطح رقابت‎ها از ایران بسیار بالاتر بود و به شکل و شیوه جهانی برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم کانادا نیز که یکی از تیم‎های مطرح جهان است در رقابت‎ها حاضر بود ولی با نفرات اصلی شرکت نکرده بود.
نایب قهرمان این مسابقات با تاکید بر این که سطح رقابت‎ها به لحاظ کیفیت برگزاری به هیچ وجه با ایران قابل مقایسه نبود افزود: شکل و شیوه برگزاری رقابت‎ها بسیار سنگین و سخت بود.
وی با اشاره به طراحی مسیر این رقابت‎ها نیز عنوان کرد: از بهترین گیره‎های جهانی در طراحی مسیر این مسابقات استفاده شده بود و در مجموع همه چیز هم‎سطح مسابقات جهانی بود و تنها تعداد پایین‎تر رقبا سطح مسابقات را کمی پایین آورده بود وگرنه به لحاظ امکانات همه چیز درسطح عالی بود.

 

چاشی با بیان این‎که تصور نمی‎کردم در بین 55 سنگنورد از سراسر جهان عنوان نایب‎قهرمانی مسابقات را کسب کنم، گفت: با وجود خسرو هاشم‎زاده که سابقه زیادی در تیم‎ملی دارد و قهرمان کشور نیز است و بسیار نیز قوی‎تر از من می‎باشد انتظار داشتم او بهتر از من نتیجه بگیرد، ولی من دوم شدم و او عنوان سوم را کسب کرد.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت حریفانش در این مسابقات نیز تصریح کرد: در بین حریفانم، کانادایی‎ها حریفان بسیار سختی برایم بودند و دو تن از آن‎ها نیز چهارم و پنجم شدند؛ این در حالی است که خودم در فینال حس می‎کردم که آن‎ها سکوهای برتر را می‎گیرند چرا که خیلی آماده بودند و به قول معروف یک سر و گردن از ما بالاتر بودند ولی خدا کمک کرد و نایب قهرمان شدم؛ آن هم در شرایطی که با اختلاف ناچیزی مقام اول را از دست دادم.

 

به گزارش ایسنا؛ رقابت های سنگنوردی بین المللی هندوستان حدود 10 روز پیش در دهلی‎نو برگزار شد که سیدرضا چاشی موفق شد پس از اریک ستنا از کانادا بر سکوی دوم قرار گیرد و مدال نقره مسابقات را از آن خود کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.