خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 32203
Share

پایان المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان

المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.
جمال فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان  اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به میزبانی شادگان برگزار شد.
وی با بیان این‌که مسابقات در رشته‌های دارت، تیراندازی، تنیس‌روی‌میز و شطرنج به انجام رسید، عنوان کرد: 110 ورزشکار آقا و خانم از 10 شهرستان در این المپیاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها، شادگان به قهرمانی رسید، اهواز نایب‌قهرمان شد و دزفول در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی با اشاره به نتایج بخش انفرادی این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان، عنوان کرد:‌ در رشته دارت رضا اسدی و زهرا پیره هر دو از دزفول، در رشته تنیس‌روی‌میز محمدامین رستمی‌زاده و امینه دریس هر دو از شادگان، در رشته تیراندازی دانیال منیوند از اهواز و ایمان آلبوغبیش از شادگان و در رشته شطرنج فریبرز شیروانی از دزفول و نسرین آل‌سیوف از شادگان رده‌های نخست هر رشته را به دست آوردند.
مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با مثبت ارزیابی کردن سطح این رقابت‌ها، گفت: هدف اولیه ما از برگزاری این مسابقات، جمع کردن این ورزشکاران و تاثیر این رقابت‌ها در سلامتی و افزایش روحیه و انگیزه آن‌ها بود. دیگر هدف‌مان هم محک زدن هیات‌های شهرستانی بود که 10 شهرستان شرکت‌کننده در این المپیاد بسیار عالی ظاهر شدند و جا دارد از شهرستان بهبهان که با تیم کامل در این رقابت‌ها حاضر شد، قدرانی کنم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد از میزبانی بسیار خوب شادگان و تلاش‌های دکتر جانبی، رییس مرکز بهداشت شادگان و حمایت‌های خوب حاجی‌زاده، رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان تشکر کنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.