خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 32195
Share

حیاتی: دانش آموزان هندیجانی باوجود محرومیت‌ها در خوزستان رتبه ۵ آموزشی را دارند/تامین کمبود آموزگار مدارس هندیجان با استفاده از معلمان وظیفه

رئیس آموزش‌وپرورش هندیجان گفت:کسب رتبه ۵ استانی در کنکور سراسری گذشته نشانه موفقیت‌های دانش آموزان هندیجانی است که با توجه به محرومیت این منطقه شکل‌گرفته و در جای خود بسیار مهم و دستاورد بزرگی است.

 رئیس آموزش‌وپرورش هندیجان گفت:کسب رتبه ۵ استانی در کنکور سراسری گذشته نشانه موفقیت‌های دانش آموزان هندیجانی است که با توجه به محرومیت این منطقه شکل‌گرفته و در جای خود بسیار مهم و دستاورد بزرگی است.
خسرو حیاتی  اظهار داشت:  آموزش و پرورش به‌عنوان خادم مردم هندیجان به ویژه اولیاء و دانش آموزان است و معلمان هندیجانی نیز همواره در همه امور خیر و خداپسندانه پیش‌قدم هستند.
وی افزود: ما باید دانش آموزان را به گونه‌ای آموزش دهیم که در طراز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی باشند و باید طوری تربیت آن‌ها پیگیری کنیم که بتوانند برای تمدن سازی اسلامی که از فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب است آماده شوند.
رئیس آموزش و پرورش هندیجان تأکید کرد: ما باید تلاش کنیم به‌گونه‌ای دانش آموزان را تعلیم دهیم که بتوانند در شرایط سخت و طاقت‌فرسا با صبر و ایمان راسخ و اراده پولادین مسیر زندگی را طی کنند و هرگز از ناملایمات هراسی نداشته باشند.
حیاتی ادامه داد: آموزش‌وپرورش شهرستان هندیجان در بین 40 منطقه استان خوزستان در رشته علوم تجربی رتبه اول کنکور سراسری را دارد و در امتحانات نهایی سال گذشته این دانش آموزان در رشته ریاضی فیزیک رتبه اول استانی را کسب کرده بودند و انشاءالله در سال 1395 نیز بتوانیم بتوان دانش آموزان هندیجان را در مقام‌های بالای علمی در سطح کشور ببینیم.
وی گفت: کسب رتبه 5 استانی در کنکور سراسری گذشته موفقیت‌های دانش آموزان هندیجان را می‌رساند که با توجه به محرومیت این منطقه شکل‌گرفته و در جای خود بسیار مهم و دستاوردی بزرگ است؛ بنده از همه همکاران خودم در اداره و مدارس تشکر و قدردانی می‌کنم، در حال حاضر 529 نفر از همکاران ما در مدارس مشغول خدمت و تربیت فرزندان مردم عزیز هستند و همه در حال تلاش برای کسب موفقیت در رتبه‌های کنکور سرا سری هستند و تلاش همه معلمین ما برای تامین عدالت آموزشی است.
رئیس آموزش‌وپرورش بندرهندیجان تأکید کرد: به همه مدارس روستایی توجه داریم و برای آن‌ها معلم اعزام کرده‌ایم، در حدود 8000 دانش‌آموز در هندیجان داریم که از مهدکودک تحصیل را آغاز می‌کنند و تا دوره پیش‌دانشگاهی به پایان می‌رسانند و بعدازآن منتظر موفقیت در کنکور سراسری هستند، امسال نیز برای برگزاری کنکور سراسری سال 1395 آمادگی کامل داریم و انشاالله همه دستگاه‌ها و نهادها در این امر مهم به ما کمک کنند.
خسرو حیاتی گفت: توصیه من به خانواده‌ها در این فصل حساس مهم امتحانات و کنکور این است که جهت آمادگی فرزندان برای امتحانات و کنکور استفاده از تلویزیون و کامپیوتر برای فرزندانشان را محدود کنند و سعی بر این باشد از مهمانی‌ها و سفرهای غیره ضروری خودداری کنند و بیشتر به تدریس و مطالعه فرزندانشان تکیه کنند و باید این موضوع را به یک مطالبه عمومی و فرهنگ‌سازی تبدیل کنیم.
وی در ادامه توصیه‌های خود افزود: با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور تحصیل در دانشگاه آزاد که قریب به بیست میلیون تومان است به خانواده تأکید می‌کنم تلاش کنند فرزندانشان در دانشگاه‌های دولتی قبول شوند تا متحمل هزینه‌های گزاف نشوند.
رئیس آموزش‌وپرورش بندرهندیجان در پایان اعلام کرد: برخی از سرباز معلم‌هایی که در مدارس هندیجان مشغول به کار هستند نیروهای خوبی هستند، امسال برای تکمیل کادر آموزشی 5 نفر از معلمان وظیفه یا همان سرباز معلم‌ها را به‌کارگیری کرده‌ایم و از زحمات و تلاش‌های 3 سرباز معلم سال‌های 93 تا 95 تقدیر و تشکر می‌کنیم جا دارد با توجه به کمبود نیروی انسانی در هندیجان این سرباز معلم‌ها که 2 سال تدریس کرده‌اند و تجربه کافی دارند در آموزش‌وپرورش هندیجان به‌کارگیری شوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.