خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 32168
Share

دست نشان:منتظر تصمیم باشگاه هستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص ادامه همکاری با این تیم گفت:برای ماندن یا رفتن از این تیم، منتظر تصمیم هیات مدیره باشگاه هستم.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص ادامه همکاری با این تیم گفت:برای ماندن یا رفتن از این تیم، منتظر تصمیم هیات مدیره باشگاه هستم.
نادر دست نشان افزود:هیات مدیره باشگاه قبل از صعود به لیگ برتر قول داد که قراردادم با صنعت نفت تمدید شود و اکنون نیز، منتظر تماس هیات مدیره هستم.
وی اظهار داشت:کار در تیم صنعت نفت آبادان از افتخارات ورزشی ام بود و علاقه مندم همچنان در این تیم بمانم.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:صنعت نفت برای حضور پرقدرت در لیگ برتر به برنامه نیاز دارد و امیدواریم این تیم همانند دوره های قبلی به لیگ دسته اول سقوط نکند.
دست نشان افزود:بیشتر تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند دست به تغییرات در کادر فنی می زنند و به نظر من این رویه بسیار اشتباه است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد:فعلا حضورم در آبادان قطعی نیست، با همه قول هایی که داده شد تا زمانی که قرارداد امضاء نکنم نمی توانم خبر از حضور قطعی خود در این تیم دهم.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:از اینکه که مسبب خوشحالی هواداران صنعت نفت شدم احساس خوبی دارم و حتی اگر با این تیم ادامه کار ندهم برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سومین نماینده استان خوزستان در لیگ برتر است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.