خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۵۰
کد خبر : 32156
Share

مراسم استقبال از قهرمانان فرنگی‌کار ایذه‌ای در جام جهانی کشتی برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از برگزاری مراسم استقبال از قهرمانان فرنگی کار ایذه‌ای در جام جهانی کشتی و قهرمانان «او. اسپرت» آسیایی عصر امروز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه از برگزاری مراسم استقبال از قهرمانان فرنگی کار ایذه‌ای در جام جهانی کشتی و قهرمانان «او. اسپرت» آسیایی عصر امروز برگزار می‌شود.
هوشنگ حاتمی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان که هفته و روزهای گذشته در مسابقات بی‌المللی مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند، اظهار کرد: مراسم استقبال و جشن قهرمانی کشتی‌گیران فرنگی‌کار این شهرستان در مسابقات جام جهانی، همچنین ورزشکاران افتخارآفرین در مسابقات «او. اسپرت» قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.
وی افزود: مهرداد مردانی، پیام بویری و رامین طاهری 3 فرنگی‌کار ایذه‌ای هستند که توانستند در قالب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی شیراز با درخششش خود قهرمان جهان شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه اضافه کرد: ورزشکاران رزمی‌کار این شهرستان در مسابقات قهرمانی «او. اسپرت» نیز موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.
حاتمی خاطرنشان کرد: هفته گذشته و روزهای اخیر درخشان‌ترین روزهای ورزش شهرستان ایذه در سال‌جاری بود که ورزشکاران آن توانستند با درخشش خیره‌کننده خود در رقابت‌های مختلف بین‌المللی برای کشورمان و شهرستان افتخارآفرینی کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر تقدیر از ورزشکاران، تشویق جوانان شهرستان به‌سمت ورزش از دلایل عمده برگزاری مراسمات استقبال و جشن‌های قهرمانی است، تصریح کرد: به مناسب این درخشش، مراسم استقبال از ورزشکاران ذکر شده ساعت 6 عصر فردا سه شنبه از میدان ولی‌عصر(عج) به سمت تالار سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در انتهای خیابان حافظ شمالی برگزار خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.