خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۷
کد خبر : 32155
Share

آقاجری:لزوم جلوگیری مسؤولان وزارت نفت از تعطیلی و واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان وزارت نفت از تعطیلی و واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر جلوگیری کنند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان وزارت نفت از تعطیلی و واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر جلوگیری کنند.
حبیب آقاجری اظهار کرد: با توجه به اعتراض ائمه جمعه ماهشهر، هندیجان و شهر چمران و تجمعات مردمی در اعتراض به واگذاری یا تعطیلی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بعضی از مسؤولان وزارت نفت بر کار خود اسرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: در نامه‌ای به مقام  عالی وزارت بعضی از موضوعات مشکوک را در اسرار به واگذاری یا تعطیلی تنها بیمارستان صنایع پتروشیمی اعلام و در جلسه چند روز گذشته با حضور فرماندار و امام جمعه ماهشهر و مسؤول بهداشت و درمان وزارت نفت در استان خوزستان در محل فرمانداری مخالفت خود را با هرگونه تغییر در وضعیت بیمارستان اعلام کردم.
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه اضافه کرد: هدف از تأسیس این  بیمارستان در این منطقه و با این مسافت زیاد از شهرستان بحث پدافند غیرعامل بوده که متأسفانه بعضی از دست‌اندرکاران این موضوع مهم، حساس و ملی و حتی استراتژیک را فراموش کرده‌اند که من در نامه مذکور به مسؤولان وزارت نفت یادآوری کردم.
آقاجری افزود: انتظار مردم  ولایت‌مدار و مرزنشین شهرستان‌های حوزه انتخابیه من از دولت؛ مسؤولان وزارت نفت و دیگر وزارتخانه‌ها افزودن بر امکانات منطقه است نه تعطیلی یا واگذاری به بخش خصوصی، آن‌هم موضوع با این حساسیت مهم در منطقه‌ای که بزرگ‌ترین صنایع پتروشیمی در حال فعالیت بوده و هر روز شاهد یک حادثه دلخراش در آن هستیم.
وی تصریح کرد: بعضی از مسؤولان بهداشت و درمان وزارت نفت در مرکز، با دادن اطلاعات و آمار‌های غلط به مقام عالی وزارت، زمینه را برای اهداف خودشان مهیا می‌کنند.
این مسؤول افزود: بازی کردن با سرنوشت مردم و عدم توجه به خواسته‌های مردم منطقه و کارکنان زحمت‌کش صنایع پتروشیمی و بهداشت و درمان وزارت نفت و اصرار بر اعمال سلیقه توسط بعضی از افراد در مرکز عواقب خوبی ندارد و نارضایتی مردم را به‌دنبال دارد.
آقاجری در ادامه تصریح کرد: مسؤولان وزارت نفت باید به اعتراضات مردم حوزه انتخابیه بنده توجه کنند، زیرا به فرموده امام خمینی(ره) که در آستانه عروج ملکوتی این پیر سفر کرده قرا داریم؛ مردم ولی نعمت ما مسؤولان هستند، این فرمایش معمار کبیر انقلاب هیچ‌وقت نباید توسط مسؤولان نظام فراموش شود.
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس اظهار امیدواری کرد: با توجه به بحث‌ها و صحبت‌ها با مسؤولان وزارت نفت و حتی نظر مقام عالی وزارت مبنی بر جلوگیری از اجرای این طرح، شاهد ادامه فعالیت این بیمارستان در سطح شهرستان و رضایت مردم درد کشیده و محروم حوزه انتخابیه باشد.
آقاجری در پایان از همراهی و همکاری بسیار خوب رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها به‌ویژه خبرگزاری فارس در انعکاس مشکلات و نقطه نظرات مردم منطقه در طول دوره نمایندگی تقدیر و تشکر کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.