خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 31756
Share

گلمرادی:فارغ‌التحصیل دکترا، اداره به اداره دنبال کار می‌گردد

علی گلمرادی اظهار کرد: امروز مبنا و اساس همه موفقیت‌ها دانش و دانایی است و هرجا که با مشکل مواجه شده‌ایم و نتوانسته‌ایم پاسخگوی مشکلات و ایرادهای جامعه بشری باشیم بدون شک بهره‌گیری از دانش ضعیف بوده است.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم گفت: مجلس باید توجه به معیشت و رفاه معلمان و اساتید را در دستور کار خود قرار دهد.
علی گلمرادی  اظهار کرد: امروز مبنا و اساس همه موفقیت‌ها دانش و دانایی است و هرجا که با مشکل مواجه شده‌ایم و نتوانسته‌ایم پاسخگوی مشکلات و ایرادهای جامعه بشری باشیم بدون شک بهره‌گیری از دانش ضعیف بوده است.
وی ادامه داد: اگر قصد برون‌رفت از چالش‌هایی را داریم که امروز همه آن را احساس می‌کنیم باید در ارتقای سطح دانایی و بهره‌گیری مناسب از دانش بکوشیم.
منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: با وجود تمام ظرفیت‌هایی که در این حوزه انتخابیه وجود دارد اما باید پذیرفت که شرایط زندگی، امکانات و خدماتی که در اختیار مردم این حوزه قرار دارد شرایط خوبی نیست.
گلمرادی با بیان اینکه شرایط موجود در منطقه علت دارد، افزود: بعضی مواقع افراد سیاسی با انگیزه‌های خاص، مردم را از این امکانات و خدمات محروم می‌کنند، بنابراین باید دو مؤلفه را بسیار جدی بگیریم.
وی تصریح کرد: نخست اینکه به بحث آموزش و پرورش و آموزش عالی در سطح کلان توجه ویژه کنیم، یعنی به سمت و سویی برویم که دغدغه معلم و استاد کم شده و به تفکر و پژوهش و تربیت انسان‌های کارآفرین بپردازد.
منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متأسفانه هدف‌گذاری دانشجویان نیز هدف‌گذاری خوبی نیست و دغدغه دانشجوی ما این است که چهار سال درس بخواند و در فلان اداره استخدام شود، که این تفکر، تفکری بسیار بد و مردود است.
گلمرادی گفت: متأسفانه در جامعه ما فارغ‌التحصیل دکتری، اداره به اداره دنبال کار می‌گردد و این مسئله یکی از مشکلات اساسی سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی است.
وی با بیان اینکه مجلس می‌تواند به خوبی در این زمینه نقش ایفا کند، عنوان کرد: با توجه ویژه به معیشت و رفاه و خدماتی که می‌تواند در اختیار معلمان و اساتید قرار بگیرد، می‌توان دغدغه‌های آنان را کاهش داد، البته معیارهایی نیز باید برای ارزیابی آنها داشته باشیم که کارنامه‌ای حاوی معرفی افراد خلاق از خود به جا بگذارند.
منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: محدودیت منابع و امکاناتی که در اختیار مسئولان هست در برخی موارد به دلیل اعمال سلائق شخصی باعث شده که عدالت حاکم نباشد و این کمبودها موجب شده که از بخشی از جامعه شهروندی غفلت کنیم.
گلمرادی اظهار کرد: بدون شک همه موافق هستند که تمام نقاط حوزه انتخابیه حتی روستاهای دورافتاده و شهرهایی که نگران هستند که شاید فقط به بندر امام(ره) توجه شود را به خوبی ببینیم.
وی خاطرنشان کرد: بحث دیگر توجه به شایستگی و شایسته‌سالاری است، برخی مواقع مماشات و تعارف می‌کنیم و با انتخاب و چیدمان افرادی که به هر دلیل ناتوان هستند هم به آن فرد خیانت و ظلم می‌کنیم(چراکه هنگامی که نتواند پاسخگوی تکالیف، وظایف و مسئولیت سازمانی خود باشد مرتکب گناه و خطا می‌شود)، هم به مردمانی که با امید و امیدواری در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.
منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک خداوند نیز از این مسأله رضایت نخواهد داشت و کسی حق ندارد به دلیل رفاقت و دوستی و تعارفات مردم را از توانمندی‌ها محروم کند.
گلمرادی با بیان اینکه باید اجازه دهیم همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، گفت: منطقه ما، یک منطقه بسیار پراستعداد است و ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی فراوانی دارد و بخش عمده‌ای از منافع نظام از همین منطقه تأمین می‌شود.
وی تأکید کرد: اگر بخواهیم به منافع ملی توجه کنیم نباید از این منطقه غافل شویم و برای اینکه بتوانیم به خوبی از این ظرفیت‌ها و امکانات به نفع منافع ملی بهره‌گیری کنیم باید به دنبال ارتقای سطح دانایی در منطقه باشیم.
منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم یادآور شد: فقط با ارتقای توانمندی‌ها در بخش دانش و دانشگاه و نیز با تعامل و همگرایی و همراهی بین همه ارکان نظام می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
گلمرادی در پایان با تشکر و قدردانی از تلاش‌های چهار ساله نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس نهم، گفت: «حبیب آقاجری» یکی از چهره‌های ارزشی نظام و منطقه و باعث افتخار همه ما است و باید از کمک وی و دیگر کسانی که در بخش مجلس دارای توان و تجربه هستند استفاده کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.