خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر : 31754
Share

ناظم الشریعه: خوزستان معدن استعداد و تکنیک!

ناظم الشریعه می گوید من به دنبال بازیکنانی هستم که متولد نیمه دوم سال 75 باشند تا به درد تیم‌ملی امید بخورند.

 ناظم الشریعه می گوید من به دنبال بازیکنانی هستم که متولد نیمه دوم سال 75 باشند تا به درد تیم‌ملی امید بخورند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص حضورش در اهواز و تماشای مسابقات لیگ برتر امید کشور، اظهار کرد: باتوجه به این که دور دوم این مسابقات در حال برگزاری بود، من باید از نزدیک این رقابت‌ها را می‌دیدم و بر این اساس دو روز پیش به مشهد سفر کردم و روز گذشته نیز در اهواز حضور یافتم تا اگر بازیکنی حائز شرایط بود برای تیم‌های ملی امید و جوانان انتخاب کنم.
 سرمربی تیم ملی بیان کرد: امیدوارم با توجه به این که از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودم، بتوانم لیست مورد نظر جهت حضور در اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان را انتخاب کنم. من به دنبال بازیکنانی هستم که متولد نیمه دوم سال 75 باشند تا به درد تیم‌ملی امید بخورند و بازیکنانی هم بودند که باتوجه به شرایط سنی‌شان انتخاب شدند.
 وی درباره سطح فوتسال خوزستان نیز عنوان کرد: خوزستان، استانی است که تکنیک و استعداد در آن فراوان است ولی این استعدادها باید شکل بگیرند و باید در بخش برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری، بیشتر کار کنند تا بتوانیم از امکانات و تفکرات‌شان بیشتر بهره ببریم. هر چه این برندها در استان خوزستان بیشتر شوند، آینده فوتسال خوزستان هم تامین خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.